Hoofdmenu

Motorrijden houdt jong

Gestart door DeWitte, 09 mei, 2009, 08:57:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Wij wisten dat allang, maar motorrijden houdt jong. In samenwerking met Yamaha, kwamen wetenschappers aan de universiteit van Tohoku in Japan tot die conclusie. Het motorrijdersbrein is constant verhoogt alert in druk straatverkeer.  "Wie motorrijdt verouderd daarom langzamer" aldus onderzoeker Ryuta Kawashima. Aan het onderzoek deden 22 mannen deel. De motorrijders maakten minder fouten bij de tests en meldden dat ze zich gelukkiger voelden

bron Motorradonline

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

#1
Ik ben het er helemaal mee eens :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Tonnie is hiervan ons eigen voorbeeld.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

En veel sex houd je ook jong , ik raak m'n jeudige uiterlijk nooit meer kwijt zo . En ik word al 45 jaar
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

Citaat van: Toledo op 09 mei, 2009, 23:17:31
En veel sex houd je ook jong , ik raak m'n jeudige uiterlijk nooit meer kwijt zo . En ik word al 45 jaar

ja,ja.... er jong uitzien en er goed uitzien :roll:


ik ben ze hier nog niet tegen gekomen  :rofl: :rofl:

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 09 mei, 2009, 08:57:39
Wij wisten dat allang, maar motorrijden houdt jong.

Wat een onzin !! Gewoon blijven ademhalen ! :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Het gaat hier weer es over mannen.... :roll:
En wij vrouwen dan? blijven wij ook jong door motorrijden of hebben wij dat door andere oorzaken  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Toledo op 09 mei, 2009, 23:17:31
En veel sex houd je ook jong

Waar het hart van vol is.................
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 10 mei, 2009, 21:13:44
Het gaat hier weer es over mannen.... :roll:
En wij vrouwen dan? blijven wij ook jong door motorrijden of hebben wij dat door andere oorzaken  :mrgreen:
ze konden geen 22 motorrijdende vrouwen vinden  ;) misschien
KTM SMT 2011

DeWitte

bij vrouwen werkt het helaas niet: ik heb eens van een duitser gehoord dat vrouwen nou eenmaal sneller oud worden en dat lag eraan "das man schneller altert wen man nich braucht zu arbeiten" :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 11 mei, 2009, 06:59:54
bij vrouwen werkt het helaas niet: ik heb eens van een duitser gehoord dat vrouwen nou eenmaal sneller oud worden en dat lag eraan "das man schneller altert wen man nich braucht zu arbeiten" :rofl:

:-X :schater: :laughing49so:

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 11 mei, 2009, 06:59:54
bij vrouwen werkt het helaas niet: ik heb eens van een duitser gehoord dat vrouwen nou eenmaal sneller oud worden en dat lag eraan "das man schneller altert wen man nich braucht zu arbeiten" :rofl:

Goh wat ben ik nu blij dat ik meer uren draai dan jij :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 mei, 2009, 17:00:48
Citaat van: Dwars® op 11 mei, 2009, 06:59:54
bij vrouwen werkt het helaas niet: ik heb eens van een duitser gehoord dat vrouwen nou eenmaal sneller oud worden en dat lag eraan "das man schneller altert wen man nich braucht zu arbeiten" :rofl:

Goh wat ben ik nu blij dat ik meer uren draai dan jij :mrgreen:

uren draaien wil niet zeggen meer werken zie ik nog wel eens  :twisted:
KTM SMT 2011