Wij gaan trouwen!!!

Gestart door Suzuki-Babe, 10 mei, 2009, 18:43:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

duh, waar pcies is dat dan? geef es als oud-valkeberger een routebeschrijving? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

ff update:

-suzukigirl
-mr kawa
-Gassie
-Maurice Fz1
-Yzf-ron
-Crazy J
-Desmo
-R-Yen
-Dwars
-Timeeh (Misjien mit de vrundin)

crazy j

ik ga zekers mee :D:D en ik wil eventueel nog n vriend van me meenemen die rijd dan op de scooter als hij nog mee wil :P
living the life the way it comes

Gassie

http://www.panoramio.com/photo/2083898

als je in valkenburg bij de ah naar onder rijd en je rijd rechtdoor zie je de kerk rechts liggen
KTM SMT 2011

crazy j

living the life the way it comes

Yvil

Moet jammergenoeg werken :(

In ieder geval een fijne dag gewenst!!

Desmo-devil

Moet helaas passen, heb andere verplichting.

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 28 mei, 2009, 22:05:43
http://www.panoramio.com/photo/2083898

als je in valkenburg bij de ah naar onder rijd en je rijd rechtdoor zie je de kerk rechts liggen

Je mag daar niet rechtdoor, bij de kiosk is het afgesloten voor doorgaand verkeer.
Voor de kiosk naar links,
einde weg rechts,
1ste weg rechts,
einde weg links,
over de brug rechts zie je de kerk liggen (of staan).

Als alles goed is, is de ingang ook gelijk op die hoek.(de oude hoofdingang ligt aan de andere kant, dus gewoon op de auto's letten.)

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Het is dus inderdaad midden in het centrum van Valkenburg en zeker niet in een van de kerkdorpen zoals Berg en Terblijt.
Er zal afhankelijk van het weer een grijze VW Kever voor de kerk staan of een Audi A4 cabrio, maar goed, de kerk kun je op zich niet missen en ligt zoals eerder gezegd onder aan de Grotestraat waar alle restaurants en cafés van Valkenburg liggen.

Het belooft een mooie opkomst te worden. Hopelijk houden we het een beetje droog die dag.
Mooiste zou natuurlijk zijn als de zon volop schijnt, vooral omdat dan aan de overkant alle terrasjes vol zitten. Kunnen die mensen ook even meegenieten van al het motor geweld.

Hopelijk allemaal tot volgende week zaterdag  :yes6rs:

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Mr.Kawa en ik zijn helemaal niet bekend in Valkenburg, dus mss handig om net buiten valkenburg af te spreken en dan samen richting kerk te rijden?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 29 mei, 2009, 22:23:45
Mr.Kawa en ik zijn helemaal niet bekend in Valkenburg, dus mss handig om net buiten valkenburg af te spreken en dan samen richting kerk te rijden?

jow, mischien tankstation emmaberg of zo ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

dat is als je van Hulsberg afkomt niet?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

yep is het esso tankstation als je afslag hulsberg neemt
KTM SMT 2011

B-Witch

Als daar iemand die de weg wel weet even daar wil komen, zodat wij ook de weg weten?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Kees

Van harte gefeliciteerd, Helaas de 6e gaat niet lukken met mn werk

Groet ... Kees
Sexy is met een veertje, Kinky met een hele kip.