het wat is wijsheid of ook wel wat zou jij doen topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2009, 09:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

the Stig

Waarom heb je er eigenlijk 2 tankdoppen erop zitten?

Of stel ik nu een hele domme vraag  :oops:

DeWitte

#136
nee hoor er bestaan geen domme vragen, het zijn 2 aparte tanks die helemaal onderaan verbonden zijn middels een slangetje. in theorie (parijs dakar) kan je die ook loskoppelen (bij schade of zo) Beide tanks lopen helemaal naar onderen door in de kuip. vandaar ook het mooie lage zwaartepunt. De accu zit ook van voren onder het blok vanwege de betere gewichtsverdeling.

edit:
in het midden van de 2 tanks zit trouwens een aardig opbergvak voor je beurs of papieren. Wel moet je goed mikken met tanken, het spettert anders nogal :oops: de openingen zijn groot genoeg om een vrachtwagen af te vullen.  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

2 tankdoppen, dat hebben ze bij Jaguar afgekeken :mrgreen:
Zeg Hub, doe je wel een beetje voorzichtig :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 22 juli, 2009, 20:12:15
net nog de pliessie ermee verschrokken :rofl: ik kwam ze tegen in een bocht en de mannen gingen ff rechtop zitten in hun jolf :shock:, maar keren of volgen was er niet bij :-X. Ben wel maar gelijk afgeslagen ri onverhard weggetje (en hopen dat ze m'n kenteken niet zo snel konden opschrijven) :?

maar ook onverhard loopt deze KATEEM alsof ie gestolen is, tering wat een gemak waarmee je alles doet. Had ik nooit durven dromen. Voor je gevoel ben je met een XTje 600 of zoiets onderweg en dan met bijna 100pk :worship-cool:

hub ich diech zo ongeveer sinds 2005 waal 25 x gezag dink ich he  :yes6rs:
det die dinger retegood zin..
maar alez..toen wis diech nog neet beater en waors ste nog van "de GS " he
hahahahaha...

maar wie dan aug
ving het echt sjiek det ste dee fits hubs..  :worship-cool:
kins ste riesbrenner supersports goan droetvaruh in de ardennen
zou ich michzelf aug nog gunnen en sowieso ein van de weenige fitse wo ich nog veur werm kin laupuh maar ich rie er nog maar veulte weenig veur..

proficiat ermit..
ich goan neet zegge det ich langs kom om te kommuh kieke..want ich weit wie er oetzuut en veurt en ich kin det waal weer roopuh maar dan kump er toch weer niks van
kom dich ongerweag waal weer es teage..

zal ich diech ff de achterkant van ne echte noppenbandj lautuh zeen he  :mrgreen:

preficiat he! sjiek maan..




DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 22 juli, 2009, 21:31:06
Citaat van: Dwars® op 22 juli, 2009, 20:12:15
net nog de pliessie ermee verschrokken :rofl: ik kwam ze tegen in een bocht en de mannen gingen ff rechtop zitten in hun jolf :shock:, maar keren of volgen was er niet bij :-X. Ben wel maar gelijk afgeslagen ri onverhard weggetje (en hopen dat ze m'n kenteken niet zo snel konden opschrijven) :?

maar ook onverhard loopt deze KATEEM alsof ie gestolen is, tering wat een gemak waarmee je alles doet. Had ik nooit durven dromen. Voor je gevoel ben je met een XTje 600 of zoiets onderweg en dan met bijna 100pk :worship-cool:

hub ich diech zo ongeveer sinds 2005 waal 25 x gezag dink ich he  :yes6rs:
det die dinger retegood zin..

ja mer doe vertels zoveul onzin es der daag langk is wa? :mrgreen: dien eigen vrouw loestert neet ins mie noa dich ?  :lol: Geintje wa ouwe, kom dich der "slim-shady" wel ins lotte ruuke.

sjek diene pb ff  ;)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ff snelle blik kunnen werpen op de KTM van dwars...in het echt is ie iig mooier. Helaas kon ik niet mee naar het bos vanaaf. Sjunne motor Dwars  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

#141
gone
God Forgives, I Don't

Timeeh

Citaat van: De Sjeng op 25 juli, 2009, 12:41:39
Dus!! waarschijnlijk heb ik daar in eys 20 minuten op het verkeerde knopje staan te drukken.
Als ik niet kaal zou zijn, zou ik zweren dat ik Blond was!!

:laughing49so: :rofl: :schater: :nana9oi:

DeWitte

:rofl: nog geluk gehad dat ie uberhaupt van het alarm af ging dan? zou eigenlijk niet mogen met een "vreemde" handzender?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 25 juli, 2009, 13:34:59
:rofl: nog geluk gehad dat ie uberhaupt van het alarm af ging dan? zou eigenlijk niet mogen met een "vreemde" handzender?
Nee! had zowel van de HD als de auto bij. Heb gewoon op de verkeerde handzender staan te drukken. How stupid can you be!!!
God Forgives, I Don't


Gassie

 ;)aangezien je naam verraad waar je vandaan komt nemen we dat niet kwalijk  :worship-cool:
KTM SMT 2011

Yvil

 :rofl: Wat een verhaal. En dat je het hier ook nog verteld  :worship-cool:

Jij gunt je medemens tenminste nog eens een lach  :thumbsup:

De Sjeng

Citaat van: Yvil op 25 juli, 2009, 15:55:14
:rofl: Wat een verhaal. En dat je het hier ook nog verteld  :worship-cool:

Jij gunt je medemens tenminste nog eens een lach  :thumbsup:

Ik gun de mensen tenminste iets. Was gewoon lullig. Vergeet je nooit meer. Zijn van die verhalen die elke verjaardag terug komen
God Forgives, I Don't

HD4ever

#149
Citaat van: De Sjeng op 25 juli, 2009, 12:41:39
Als ik niet kaal zou zijn, zou ik zweren dat ik Blond was!!

Maar jong toch...wat een verhaal !!  :schater:
Toch maar even een paar tips over de beruchte HD handzender. Werkt normaal erg goed, maar zet nooit je motor uit op de Franse péage, want daar werkt je zendertje niet. Dan moet je net als ik in 2004 met loeiende sirenes en knipperlichten de brommer 25 meter bergop duwen, onder luid gejuich van alle automobilisten die op me moesten wachten.  :oops: Tevens bij laaghangende stroomkabels en bij sommige tankstations, die een permanente satelliet verbinding hebben, kun je problemen verwachten. Wat je kan proberen is om je handzender zo dicht mogelijk bij het plastic kapje rechtsonder je zadel te plaatsen, daar zit namelijk de ontvanger. Vaak is dat net voldoende om contact te maken.
En natuurlijk kun je, zoals ik ook heb gedaan, even een 5 cijferige pincode in je knipperlichten programmeren, dan kom je altijd thuis, zelfs zonder handzender. Bij problemen speel je een minuut met je beide knipperlichten en je bent vertrokken !! :yes6rs: RTFM  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"