het wat is wijsheid of ook wel wat zou jij doen topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2009, 09:56:02

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

De Sjeng

Hey dwars, proficiat!! ik wist dat je de juiste keus zou maken. Ben erg nieuwsgierig erna?? wanneer krijg je hem nu??
God Forgives, I Don't

DeWitte

als goed is de 18e, moet nog gekeurd worden (is een oostenrijkse brommert van KTM HQ) en afleverbeurt krijgen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

:worship-cool: cool man, ben benieuwd hoe die gaat bevallen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

proficiat met je nieuwe motor... :yes6rs: kom wel kijken als je me hebt.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

ey ..sjiek man

eindelijk ne echte..
alez..mijn menig over de lc8 ken je he..  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
gewoon niet logisch denken met zo'n fiets en puur kijken naar rijgenot..kan geen beemer aan tippen als je de gashendel weet te vinden. en die weet jij wel te vinden denk ik he

overigens
bekend fietsje denk ik als het importeursfietske met oostenrijkse plaat is  :cool:

http://www.motorfreaks.nl/2008/ktm-990-adventure-abs-27.html

proficiat ermee..  :worship-cool:
boh..echt cool maan..ne LC8

the Stig

crazy j

proficiat dwars

zodra hij binnen is moet ik toch ook nog maar eens de weg naar eys onveilig maken

alvast veel veilige km's ermee
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 08 juli, 2009, 21:00:49
ey ..sjiek man

eindelijk ne echte..
alez..mijn menig over de lc8 ken je he..  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
gewoon niet logisch denken met zo'n fiets en puur kijken naar rijgenot..kan geen beemer aan tippen als je de gashendel weet te vinden. en die weet jij wel te vinden denk ik he

overigens
bekend fietsje denk ik als het importeursfietske met oostenrijkse plaat is  :cool:

http://www.motorfreaks.nl/2008/ktm-990-adventure-abs-27.html

proficiat ermee..  :worship-cool:
boh..echt cool maan..ne LC8

zou goed kunnen, te zien aan ut touratech bagagerek (is niet standaard nl) dat ut die Lc8 is die bij freaks is getest? dan hebben ze die valschade van die amateurs goed en netjes gefixd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ger

Gefeliciteerd. En veel veilige kilometers gewenst.

Sjieke motor !

Ik weet nog wel een leuk ritje dat je met een lc8 kunt doen (noppen verplicht  :cool:):
http://www.oosteuroparally.nl/index.php

Joepie1958

cool man, ben benieuwd hoe die gaat bevallen

laarsjes met hoge hakken zijn eventueel een alternatief :thatsgay: :thatsgay:
Ander alternatief is rijstijl a la Gaston Rahier, gewoon eraf springen als je moet stoppen, en als een cowboy op een rijdend paard om weer van de plaats te komen :worship-cool:

Ik kom niet meer te dicht naast je staan :mrgreen: maaar wil 'm wel eens van dichtbij komen bekijken :yeah:
Misschien zoiets als een baby-borrel organiseren? :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

:shock: een baby-borrel voor een nieuwe brommert  :shock: ik hou van feesten en grijp elke gelegenheid aan, maar deze had ik nog niet gehoord. :twisted:
zal um eens voorleggen aan de baas :mrgreen: (not)

CiteerIk weet nog wel een leuk ritje dat je met een lc8 kunt doen (noppen verplicht  ):
http://www.oosteuroparally.nl/index.php
tsja Ger, ik ben niet zo bedreven in het onverhard (ga het wel meer oefenen uiteraard) dus deze laat ik nog ffkes aan me voorbij gaan ;)

Steefke™

Schun machien  :yes6rs: Proficiat :yes6rs: Ik ben benieuwd hoe ie gaat bevallen. Er zijn trouwens ook SM wieltjes voor te krijgen :mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********