het wat is wijsheid of ook wel wat zou jij doen topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2009, 09:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De vara (en zeker de mijne in dat gitzwart) vind ik ook een zeer mooie brommert (en ik verkoop um met een gerust hart aan iedereen, hij is in tip-top conditie), mja een mensch wil eens wat anders wa? :mrgreen:

dus als je er iemand voor weet, ik hou me aanbevolen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Cool! ik zou ook voor de adventure gaan, lijkt me toch wat meer een funbike dan de tiger?

Ik durf het bijna niet te vragen, maaruh...  ;)  :mrgreen:

DeWitte

ja? je wil de viagradero overnemen? kan hoor :mrgreen:


je mag er wel eens op koetsche hoor, maar eerst die hondi verkoope wa
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik geloof dat vanmiddag hier in gulpen zo een adventure langs kwam alleen in t oranje
ook had hij een dubbele ackro uitlaat eronder dat maakte best wel een lekker geluidje :D
living the life the way it comes

Desmo-devil

Ik vind die KTM een van de lelijkste motoren die ik ooit gezien heb, tupperware op twee wielen, maar ik weet uiteraard niet hoe dat rijd.
Heb van het weekend de Multistrada 1100 gereden en ik was zeer aangenaam verrast.
Is imo ook niet een van de meest oogstrelende motoren maar wegligging,stuurgedrag en zitpositie zijn
geweldig. Zou je voor de lol toch eens moeten proberen, dat wil ik nog wel eens meemaken" Dwars op een Duc".
Wat betreft de looks zou ik absoluut gaan voor de Guzzi Stelvio, wat een stoere fiets is dat.

R-yen


DeWitte

ja idd over lelijk gesproken, die Stelvio slaat alles, die is nog lelijker dan zo'n Multistrada. Ik dacht altijd dat Italianen zo bedreven waren in het ontwerpen van mooie dingen? In beiden gevallen slaan ze imo de plank mis. Ik heb het ff niet over rijeigenschappen etc. Blijf toch bij mijn keuze voor de KTM :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Kwestie van smaak, zet er eens een foto naast van de KTM van de voorkant. Lijkt wel alsof er een panlat
aan komt rijden. Voor mij moet een motor body hebben. Als ik de mening van sommigen hier lees over design en uiterlijk en dat afzet tegen de motoren waar ze zelf op rijden begrijp ik af en toe de wereld niet. Zal wel aan mij liggen. Voor mij staat in iedere geval vast dat de Itakken nog steeds de mooiste motoren maken. :mrgreen:

karz

#68
Ik vind dit zeker niet lelijk :



Het oogt wat klein maar dat idee heb je niet als je erop zit. Een een stukje nostalgie he, hij ziet eruit als een transformer

En een Stelvio moet je gewoon in de juiste hoek zien ;) :


Die voorkant ben ik niet kapot van (van allebei niet trouwens :mrgreen:), maar die dikke cardan en dat blok vind ik moddervet  :yes6rs:



En die TKC 80's laten iedere allroad cool uitzien

Die KTM vind ik ook mooi, er komt af en toe wel eens ene tussen de auto's door bij de Geusselt. Lekker donker rauw aggressief geluidje  :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

call me ishmael, maar "slim shady" is toch de schoonste  :yes6rs: kunnen die 2 salamicrossers een schijfje van af snijden :mrgreen: enne als deze torenhoge/imposante "body" in je spiegels verschijnt, maakt iedereen dat ie aan de kant komt :twisted:



sjek dat affentietengeiles dash, zo uit Paris Dakar weggesnoept :cool:


incl White Power upside down voor en WP monoshock PDS with hydr. spring preload achter, Brembo ABS en Excel velgen.


porno op wielen  :cum: voor de all-road artiesten toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Volgens mij is het toch het belangrijkste dat je hem zelf mooi vind of niet?

Desmo-devil

#71
Zoals ik al zei, het is net een panlat van voren, en ik vind het jammer dat het plastic van KTM er ook
wel echt plastic uit blijft zien. Zelfs bij een RC 8 heb ik nog het gevoel dat de kappen zo van een
wedstrijdcrosser zijn afgeplukt en dat vind ik jammer want dat vind ik qua design een rete coole fiets.

De Sjeng

Yep!! dwars hang on!! Dit zou ook mijn 2e keus zijn, 3e Hayabusa, bosshoss, Y2K, habermann-performance caligo, en zo kan ik nog wel effe door. Maar!! adventure blijft 2!!(hd 1 natuurlijk)
God Forgives, I Don't

DeWitte

nou de kogel is door de kerk: TADAAAAAAAAAAAAAA
KTM Adventure 990 EFI-ABS
bwj 2008
7789 km
nog 18maanden fabrieksgarantie, nw bandjes en nog een afleveringsbeurt :mrgreen: geen krasje of iets op te zien. echt als nieuw :cool:

deze dus.


en mijn vertrouwde Viagradero wordt ingeruild als er volgende week nog geen koper voor is.  :cry: toch afgelopen jaar 1000km gemiddeld per maand mee gekoetscht zonder probs :worship-cool: of de KTM de betrouwbaarheid van de Honda kan evenaren? :-X hoop natuurlijk van wel ;) de KTM is wel stukken spannender (blok), strakker (wegligging en sturen), lichter (bijna 50 kg :shock:) en stoerder :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ha proficiat wanneer krijg je hem kom ik effe langs om te kijken  :worship-cool:
KTM SMT 2011