Motormuizen enzo, the next generation?

Gestart door DeWitte, 27 mei, 2009, 18:11:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Toledo op 31 mei, 2009, 20:18:29
Mijn dochter heeft niks met motoren , ze is vrijdag 16 geworden . Ze wou niet eens een scooter.


Mijn dochter is 5 en heeft Steef zijn quad al op geeist voor het geval hij een grotere zou krijgen. :yes6rs: Ze wil alleen wel dat pa hem dan roze spuit. :mrgreen:
Smells like rubber

Mounty

Davina (mijn jongste van 12) vandaag meegenomen op een tripje naar Luxemburg, lekker binnendoor getuft en heeeel veeel leuke bochtjes gehad. We hadden ons ietwat vertraagt dus de terug weg hebben we een stukje autoweg gepakt..dat vond ze minder omdat de helm dan gaat trekken en duwen..snelheid en accelerern vind ze iig geweldig en ik hoor haar vaak wel "koekele" achterop. Als ik in de spiegel kijk en haar gezicht zie, zie ik haar gewoon genieten. Wat wens je je nog meer dan een lachend en genietend kindergezicht  :yes6rs:

Of ze zelf ooit gaat sturen op een motor ?? who nows...ze kan iig al proeven. Binnenkort gaan we een dagje pocketbiken, ben benieuwd.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: Toledo op 31 mei, 2009, 20:18:29
Mijn dochter heeft niks met motoren , ze is vrijdag 16 geworden . Ze wou niet eens een scooter.


prijs je maar gelukkig  ;)

m'n zoon van 23 heeft 't ook niet en ik hoop dat 't ook nooit komt  :oops:

ik heb 'm altijd vertelt dat je van motorrijden heel lelijk wordt  :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

 :stupid:
maar dat geldt gelukkig alleen voor mannen, vrouwen worden er knapper door :yes6rs: :yes6rs: (daarom mocht die van mij ook gaan lessen :-X)
en anders toch maar een Audi kopen
http://www.youtube.com/watch?v=AouOy1ICstA
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 01 juni, 2009, 12:12:19
:stupid:
maar dat geldt gelukkig alleen voor mannen, vrouwen worden er knapper door :yes6rs: :yes6rs: (daarom mocht die van mij ook gaan lessen :-X)
en anders toch maar een Audi kopen
http://www.youtube.com/watch?v=AouOy1ICstA


Toch zie jij achter in die Audi best nog aardig uit Joepie  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ik zal binnenkort een bij die van jou komen proefzitten :-X

off topic/ bij mij om de hoek woont een man met een sharpei, die heb ik ook geadviseerd om z'n Zafira in te ruilen op een Audi, maar hij kende het filmpje al/ off topic uit
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.