Motormuizen enzo, the next generation?

Gestart door DeWitte, 27 mei, 2009, 18:11:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:-X godzijdank lijkt zij wel uiterlijk op haar moeder wa  :mrgreen: maar van binnen een echte motormuiS met 9??. Mag ik mee pa? als ik zeg dat ik ff naar HG in Aken moet voor een Throttle-Rocker, die ik nog ergens had, maar niet meer kan vinden :-X Wel een stukkie autoweg juffie, doe maar pa :yes6rs: En zonder mijn antwoord af te wachten vliegt ze naar haar kamer om haar motorpakkie aan te trekken. 2 minuten later staat zij paraat. Tsja dan denk ik toch, ut kind krijgt ut hiero met de paplepel ingegeven, Maar ma zie ik meewarrig kijken, zo van eey bolle als je daar ook maar 1 krasje op maakt, hoef je never nooit meer naar huus te komen. Slik :shock: ja ma :oops: ja zekers Pa rijdt alsof ie eieren geladen heeft  ;) maar toch, bij regen en met een straffe zijwind over de duitse autobahn en dan nog gewoon zitten kletsen over een roofvogel die zij aan de kant van de weg ziet. Yep ut lijkt erop dat ut een echte motormuis wordt :worship-cool:

the next generation?  :roll: tijd voor een piwi crossmachien? :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 27 mei, 2009, 18:11:03

the next generation?  :roll: tijd voor een piwi crossmachien? :lol:


Dan kan ze ook met de Knastercross mee doen :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Die is heel goed bezig hoor, hou ik van.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Gassie

looks van de moeder de durf van de vader
wordt nog wat over een aantal jaar 
KTM SMT 2011

Desmo-devil


Timeeh

Haha!
Regel d'r een pocketbike voor op het kermisterrein  :lol: :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 28 mei, 2009, 10:04:33
Haha!
Regel d'r een pocketbike voor op het kermisterrein  :lol: :yes6rs:

ja en dan die kl*te-woute aan de deur :-X maar @ Desmo, lenen wil ik um wel eens. mss samen eens met de kids testen bij de Peppermill of ze durft? ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Over motormuizen gesproken.

Vanaf zaterdag staat dit potentieel Knastercross apparaat bij ons in de garage. :mrgreen:



Natuurlijk weer een sleutel projectje. :oops:

Ik ben weer even onder de pannen. :mrgreen:


Smells like rubber

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 28 mei, 2009, 10:48:42
Citaat van: Timeeh op 28 mei, 2009, 10:04:33
Haha!
Regel d'r een pocketbike voor op het kermisterrein  :lol: :yes6rs:

ja en dan die kl*te-woute aan de deur :-X maar @ Desmo, lenen wil ik um wel eens. mss samen eens met de kids testen bij de Peppermill of ze durft? ;)

Dat zal toch wel meevallen met de wouten... Of heb je zo'n fijne buren? :D
en anders idd middagje pepermolen!  :lol:

Steefke™

Zaterdagmorgen de quad gekocht. Ik wist dat er een nieuwe trekstarter op moest komen dus daar moet ik nog even voor gaan shoppen. Ondanks dat het blokkie ervan af is is ie inmiddels al 3 keer door zijn nieuwe bestuurder gewassen en heeft hij ook al een (motorloos) een aantal rondes door de tuin gereden. :lol: Vanmorgenvroeg was de batteraaf al weer met zijn pyama aan in de garage aan het rommelen. :mrgreen: Het is duidelijk dat het motorvirus niet te bestrijden is. :mrgreen:
Smells like rubber

Timeeh

Haha geweldig. Kan het me goed voorstellen!  :lol:

Toledo

Mijn dochter heeft niks met motoren , ze is vrijdag 16 geworden . Ze wou niet eens een scooter.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Citaat van: Toledo op 31 mei, 2009, 20:18:29
Mijn dochter heeft niks met motoren , ze is vrijdag 16 geworden . Ze wou niet eens een scooter.


Mijn oudste vind het wel leuk, wil ook soms wel eens met Mr.Kawa wat gaan rijden,
maar de jongste vind het echt allemaal maar niets, die wil niet eens mee achterop... :?
Zo zie je maar dat het niet altijd van ouders overgaat op de kids  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.