Ooit al eens op een Boss Hoss willen rijden??, dat kan.

Gestart door Road Racing Tonnie, 21 mei, 2009, 14:17:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Op 30 mei houdt de Fa Rewaco open dag, en is men in de gelegenheid om een proefrit te maken, op een dergelijke motor, zowel in 2 als 3 wiel uitvoering
adres
Rewaco
Horsterweg 418
Venlo
www.rewaco.nl
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

HD4ever

Citaat van: Road Racing Tonnie op 21 mei, 2009, 14:17:21
Op 30 mei houdt de Fa Rewaco open dag, en is men in de gelegenheid om een proefrit te maken, op een dergelijke motor, zowel in 2 als 3 wiel uitvoering
adres
Rewaco
Horsterweg 418
Venlo
www.rewaco.nl

Dat is dus bij HD Duckers ( http://www.hdservice.nl/ ) in Venlo. Zij zijn de Nederlandse dealer voor Rewaco trikes en Boss Hoss motoren. Daarbij doen ze ook nog in Harley Davidson verkoop en onderhoud.
Een proefrit op een Boss Hoss heb ik al lang op mijn verlanglijstje staan.  :yes6rs:

Bedankt voor de tip !! ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Road Racing Tonnie

Citaat van: HD4ever op 21 mei, 2009, 20:13:07
Citaat van: Road Racing Tonnie op 21 mei, 2009, 14:17:21
Op 30 mei houdt de Fa Rewaco open dag, en is men in de gelegenheid om een proefrit te maken, op een dergelijke motor, zowel in 2 als 3 wiel uitvoering
adres
Rewaco
Horsterweg 418
Venlo
www.rewaco.nl

Dat is dus bij HD Duckers ( http://www.hdservice.nl/ ) in Venlo. Zij zijn de Nederlandse dealer voor Rewaco trikes en Boss Hoss motoren. Daarbij doen ze ook nog in Harley Davidson verkoop en onderhoud.
Een proefrit op een Boss Hoss heb ik al lang op mijn verlanglijstje staan.  :yes6rs:

Bedankt voor de tip !! ;)


Helemaal correct, graag gedaan, en veel plezier met de proefrit, ik hoor graag de bevindingen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

 :stupid: doe je een beetje voorzichtig :oops: laat 'm niet omvallen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

wie laat nou zomaar een brommert omkieperen?  :-X :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

#5
Zaterdag ben ik toch snel even naar Venlo gereden om te zien wat er bij Duckers gaande was. Helaas heb ik de proefrit op een Boss Hoss wegens tijdgebrek niet kunnen doen, maar dat komt dan nog een andere keer.

Hier een paar prentjes wat er te zien was.

Uiteraard ging ik kijken voor het V8 spul. De trikes en HD's konden me die dag eigenlijk gestolen worden  :twisted:



Toch hadden ze wel enkele leuke trilplaten staan met een vanaf prijs van €30.000,-  :shock:



En voor die prijs zit de special paint er al op.



Trikes in de showroom van Duckers.





Die Rewaco trikes hebben wel een leuk kontje  :-X





Smaken verschillen gelukkig, maar ik begrijp niet wie zo'n ding wil rijden. Mensen die het motorrijbewijs niet kunnen halen of een cabrio sportwagen niet kunnen betalen?  :dunno: Ik vind het persoonlijk helemaal niets en zeker niet met een auto motorblok.



De trilplaten chauffeurs waren natuurlijk ook aanwezig  :yes6rs:









Hè! Eindelijk tijd voor een pintje !



Er waren ook weer veel asbakken te koop !  :mrgreen:



Het blijkt lelijk, die radiator op zo'n Boss Hoss!  :yes6rs:



'Speciale verf'  :mrgreen:



Nog meer 'speciale verf' in Tribals en Skulls:



Voordat Truus in de Garmin Zumo heeft gezegd 'hier linksaf' is hij al 100 meter verder. :schater:



En bij deze stond ik toch even fors te kwijlen. Een Boss Hoss in OCC style :worship-cool:





Zet die dus maar in mijn garage  :yes6rs: Hij zal toch zeker een slordige €100.000,- hebben gekost.



Da was het weer !
grtz HD4ever  ;)

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon

ik weet 't niet maar als je met zo'n Hoss een sprintje maak dan trek 't toch je frame krom  :oops:

Joepie1958

en ik dacht dat ik een lelijke motor had :oops:
Ik zag trouwens op een van de foto's dat Valentino Rossi (nr. 47) er ook was? :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: BoxerQ op 01 juni, 2009, 11:26:22
ik weet 't niet maar als je met zo'n Hoss een sprintje maak dan trek 't toch je frame krom  :oops:

Die slordige 502 pk kan dat frame best wel aan  :mrgreen:
Ik zag er eentje met 80 km per uur voorbij komen en bij even flink gas geven lag er een 40 meter lange rubber laag op het asfalt.  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"