WMTC Der Kromme Poekel avond vierdaagse.

Gestart door Mounty, 03 juni, 2009, 17:37:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Vandaag was wel leuk... goede groep, 6 racerts bij elkaar :mrgreen: Morgen gaan we rondom Maastricht en Belgie rijden en vrijdag komt de hoofdprijs, richting de Eifel :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Busaberke op 01 juli, 2009, 23:13:36
Ik heb wel interesse om vanavond een ritje te gaan maken, denk dat ik er omstreeks 19.00 uur kan zijn.
Nog meer gegadigden ?

Vanavond gaat m'n meisje waarschijnlijk mee als duo en we proberen ook rond 19 uur daar te zijn.
Kan ook iets later worden, maar niet veel. Dus dan zien we ons waarschijnlijk wel :yes6rs:

Busaberke

Citaat van: Yvil op 02 juli, 2009, 08:31:59
Citaat van: Busaberke op 01 juli, 2009, 23:13:36
Ik heb wel interesse om vanavond een ritje te gaan maken, denk dat ik er omstreeks 19.00 uur kan zijn.
Nog meer gegadigden ?

Vanavond gaat m'n meisje waarschijnlijk mee als duo en we proberen ook rond 19 uur daar te zijn.
Kan ook iets later worden, maar niet veel. Dus dan zien we ons waarschijnlijk wel :yes6rs:

Vandaag het rondje gereden met Mr en Mrs Yvil  :cool:
Onderweg ook nog even YZF Ron met aanhang gespot.
Leuk kluppie daar in Wylre.
De tocht van vandaag viel tegen, véél te veel door woonwijken gereden. het leek wel de NVM huizenroute ... :?
Wellicht dat ik morgen de herkansing probeer tijdens de route door de Eifel.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Dinsdag was niks, vandaag was niks... hoewel ik maar 33% van de route heb gezien :roll: Woensdag was wel OK... morgen hopen dat de regen weg blijft.

Ik ga toch mijn 'Belsje route' eens af maken, dan geef ik ze die voor volgend jaar, succes verzekerd :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Dinsdag en donderdag vielen idd wat tegen, woensdag was wel leuk en morgen de eifel? ik denk richting eifel want je zit zo aan 100 km..ben benieuwd
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: Busaberke op 02 juli, 2009, 23:16:46
Citaat van: Yvil op 02 juli, 2009, 08:31:59
Citaat van: Busaberke op 01 juli, 2009, 23:13:36
Ik heb wel interesse om vanavond een ritje te gaan maken, denk dat ik er omstreeks 19.00 uur kan zijn.
Nog meer gegadigden ?

Vanavond gaat m'n meisje waarschijnlijk mee als duo en we proberen ook rond 19 uur daar te zijn.
Kan ook iets later worden, maar niet veel. Dus dan zien we ons waarschijnlijk wel :yes6rs:

Vandaag het rondje gereden met Mr en Mrs Yvil  :cool:
Onderweg ook nog even YZF Ron met aanhang gespot.
Leuk kluppie daar in Wylre.
De tocht van vandaag viel tegen, véél te veel door woonwijken gereden. het leek wel de NVM huizenroute ... :?
Wellicht dat ik morgen de herkansing probeer tijdens de route door de Eifel.


Idd samen met Busaberke gereden, thnx voor het voorrijden  :thumbsup:
Eerste dag dat ik lekker een beetje door heb kunnen rijden, dat zal ook de
reden zijn dat ik de rest van de dagen niet veel vond.

Toen reed ik in veel te grote groepen met veeeel te langzame rijders :evil:
Nu terugdenken was woensdag dan idd de mooiere route van de drie die
we nu hebben gehad.

Maaruh @ Busaberke, ik hoop dat het droog blijft en je dan vanavond weer
te zien. Vandaag zonder duo!!  :twisted:

Citaat van: Herr Tod op 02 juli, 2009, 23:20:36
Ik ga toch mijn 'Belsje route' eens af maken, dan geef ik ze die voor volgend jaar, succes verzekerd :twisted:

Zeker doen!! :yes6rs:

Yvil

Vandaag wederom met samen Busaberke gereden :thumbsup:

Alleen jammer dat de wegen nat waren in de Eifel :evil:
Maar zoals BB al zei, doen we een keer over wanneer het droog is!!
Was (met de volgende keer een paar kleine aanpassingen) volgens
mij een erg leuke en mooie route.

@ BB: ik had 170 km gereden toen ik terug was bij de kroeg,
   met dank aan de toer tot Eupen :-X

   ;)

Mounty

Was idd een leuke rit. De natte wegen was jammer.
De groep waarmee ik reed was een leuke groep met verschillende rijders van voorzichtige tot wat doorrijders....
Helaas is er zijn er een paar met schade naar huis gegaan. Twee door een aanrijding, Pan vs Duc en ene die gevallen was.
Niks ernstigs iig op wat schade aan de motoren na.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: YZF_Ron op 04 juli, 2009, 06:44:47
Was idd een leuke rit. De natte wegen was jammer.
De groep waarmee ik reed was een leuke groep met verschillende rijders van voorzichtige tot wat doorrijders....
Helaas is er zijn er een paar met schade naar huis gegaan. Twee door een aanrijding, Pan vs Duc en ene die gevallen was.
Niks ernstigs iig op wat schade aan de motoren na.


Uit dat groepje van jou of wat?

Mounty

#54
ja..helaas wel

de rijder van de duc en de pan rijden als laatste een splitsing op en er komt een auto in de verte aan. e duc rijder neemt geen risico en remt enblijft staan waarop de panrijder dacht dat ie zou optrekken en doorrijden en kijkt naar de auto en geeft een beetje gas bij waarop hij de duc aanrijd....

de "valler" reed als voorrijder en haalde wat autos in samen met nog een rijder.. de rest blijft erachter en na een kilometer ben ik als voorrijder gaan rijden om de groep toch op de route te houden....na wat bochten komen we in een bocht en staan de twee langs de kant.
Ik denk dat ze op ons staan te wachten maar de motor van de voorrijder wil niet meer starten.

eindelijk start ie weer en hij rijd ff een stukje op en neer en we zien dat hij beschadigd is aan uitlaat,motorblok,stuur.
Zelf had de rijder gelukkig niks en heeft zijn weg toch tot het einde weten te vervolgen. Ondanks dat ie zei dat we konden doorrijden hebben we toch ff gewacht..samen uit samen thuis
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Damn, dat was dan ook een rampenrit he :shock:

Maar het was zowiezo een "slecht jaar" in dat opzicht.
Dat zijn al 5 schadegevallen die ik alleen al weet. Die
drie en dan die twee die de dag ervoor al op elkaar zijn
gecrashed.

En de dag daarvoor zag ik er ook al bijna twee op elkaar
knallen voor mijn ogen. :no:


Maar goed gelukig geen gewonden,

DeWitte

geloof me als er iemand achterop me knalt met een motor omdat ie zit te suffen (wat anders zou ut kunnen zijn wa?) ik me aan um vergrijp, echt wel :evil:. wat ing kuukes :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

 :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

:-X   :-X   :-X   :-X   :-X
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: Dwars® op 05 juli, 2009, 09:46:45
geloof me als er iemand achterop me knalt met een motor omdat ie zit te suffen (wat anders zou ut kunnen zijn wa?) ik me aan um vergrijp, echt wel :evil:. wat ing kuukes :yes6rs:

Het is me ook wel eens gebeurt, gelukkig niet bij een motor achterop.
De voorganger maakt aanstalten om rechtsop te rijden terwijl er verkeer van links komt, jij ziet dat en schat vervolgens in of jij het ook nog kunt halen, jij vindt van wel en gaat rijden terwijl je nog naar het naderende verkeer van links kijkt. Ondertussen heeft je voorganger besloten om het toch maar niet te doen. Jij kijkt op een gegeven moment naar voren en ziet je voorganger staan. Je schrikt en remt. Soms gaat dat net goed, soms te laat.

In de eifel, we zaten al in de bocht, en ik hou het verkeer van links in de gaten. Mijn voorgangster in een of andere agila variant besluit op het laatste moment dat ze niet durft. Ik zie dat vrij laat en mijn eerste reactie is vol in de rem. Ik kwam nog stil zonder haar te raken maar doordat ik al in de bocht zat stond ik te schuin om de motor nog te houden. 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

ja, zo was het bij ons ook gegaan..deene vond dat het makkelijk kon en ging ervanuit dat de andere dat ook dacht....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009