waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

#75
Citaat van: De Sjeng op 17 mei, 2010, 19:07:55
Citaat van: Dwars® op 10 mei, 2010, 15:10:19
Tip: http://www.teuterhof.de

ik kom er vaker, kan het alleen maar aanbevelen. mss een MFL-fieldtrip met de brommert daar naar toe?


Ik ben al voor gaan proeven, zéér aan te bevelen, currywurst zeker een 8 op de schaal van sjeng(miste alleen de currypoeder), schnitsel ook super lekker.
Let op!! staat een flitspaal in de straat, en volgens mij word het een duur(der) etentje dan bedoeld was.

Update!! 9km te hard(na correctie) 15euro whaaaaaaaaa!! kun je wel eens iets harder voor rijden.
God Forgives, I Don't

DeWitte

goed lezen bij duitse boetes> vaak moet je eerst accoord gaan om de boete te laten ingaan.
oftewel als je doet alsof je neus bloed (je hebt niks ontvangen) hoor je er niks meer van. Tot 70 euro incasseren die duitsers niet in het buitenland omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.
Is een ander verhaal als je aangehouden wordt en er gekeken wordt hoeveel je nog hebt openstaan de laatste jaren. In mijn geval nog 3 stuks, varierend van 20-35 euro, die ik in voorkomend geval direkt moet afrekenen. En dan geld voor mij een risicoinventarisatie, ik schat dat dit bijna nooit voorkomt. Je hebt nog eerder 3 lekke banden in 1 weekend :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 08 juni, 2010, 09:23:03
goed lezen bij duitse boetes> vaak moet je eerst accoord gaan om de boete te laten ingaan.
oftewel als je doet alsof je neus bloed (je hebt niks ontvangen) hoor je er niks meer van. Tot 70 euro incasseren die duitsers niet in het buitenland omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.
Is een ander verhaal als je aangehouden wordt en er gekeken wordt hoeveel je nog hebt openstaan de laatste jaren. In mijn geval nog 3 stuks, varierend van 20-35 euro, die ik in voorkomend geval direkt moet afrekenen. En dan geld voor mij een risicoinventarisatie, ik schat dat dit bijna nooit voorkomt. Je hebt nog eerder 3 lekke banden in 1 weekend :mrgreen:

Off topic mode;
Nope!! gewoon lekker betaald, rijdt veel ins ausland en val te zeer op. Sta regelmatig aan de kant. Moet mijn zaakjes in orde hebben.
on topic mode
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

Ga je op je vrije zondagmiddag een gestrande KTM ophalen in de Eifel. en jawel hoor. FLITSSSSS.....  :evil: :evil:

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 08 juni, 2010, 12:47:16
Ga je op je vrije zondagmiddag een gestrande KTM ophalen in de Eifel. en jawel hoor. FLITSSSSS.....  :evil: :evil:

Wie gaat dat nou betalen ?  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Ontopic aub! :mrgreen: zo vindt ik nooit de perfecte curryworst!!
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Allee!!..... Waar blijven die adresjes???? word hoognodig tijd dat ik weer eens een nieuw adresje voor een currywurst krijg.

Citaat van: d'r Blieje op 04 juni, 2009, 18:34:07
Als het op curryworsten aankomt is er maar 1 kampioen:
Fritz & Heidi´s Futterkrippe Lünebacher Straße in Pronsfeld!!!

Kaartje



Deze wil ik ook nog altijd eens bezoeken/proberen. Bestaat deze uberhaubt nog wel????
God Forgives, I Don't

Mounty

Gisteren tussen wurselen en kohlscheid ergens gegeten. Aardig grote snitsel, friet zoveel je wil en simpele salade zoveel je wil.
Niet duur want we hebben er met 6 personen gegeten en gedronken voor 65 euro inclusief fooi.

Wij noemen het de snitseloma. Ik vond het lekker en genoeg.

Adres: rolandstrasse 131 wurselen-kohlscheid
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

is dat bovenaan de berg, met dat terras ervoor??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Of is het die zaak met het Aquarium in het voorste gedeelte en achterdoor is alles van hout.
Staat er een kleine saladebar voordat je in de grotere eetzaal komt?

Snelweg af, onderaan rechts, stoplichten weer rechts en dan op de splitsing nog eens rechts  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: Dwars® op 02 september, 2010, 20:30:16
is dat bovenaan de berg, met dat terras ervoor??

ligt idd in een berg, vlak voor een bocht..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

dan weet ik waar het is, onderaan deze weg ligt de Teuterhof (heel slechte ervaring laatst> rauw vlees enzo,  Dus oma's schnitzelparadijs is een aanrader?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Voorheen lagen die op de grote weg bij de kerk met de zonnepanelen  :mrgreen: toen was het al lekker en leuk en gingen we vaker met de kids.. Nu zijn ze verhuist en nog steeds goed, Oma's keuken, niet zo heel veel keus.
Salade kun je aan een bar pakken, zovaak en veel als je zelf wil...
Frite en majo kun je bijbestellen...je krijgt gewoon een kom en als die op is dan vraag je nieuwe..
De curryworst, althans de Grillbratwurst mit curry, heb ik nog niet geprobeert, ik vind de sig.snitsel erg lekker.
Voor de kleinen zijn er kindermenu's en senioren menu's met een maatje kleinere snitsel.
Smaken verschillen maar voor mij een aanrader ja.. :yes6rs: Lekker gewoon zonder poespas en de meesten verstaan en spreken gewoon "plat"


Lijkt wel spam zo...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Citaat van: De Sjeng op 07 juni, 2010, 18:04:38
Net terug van een rondje eifel, weer 250km op de klok. Currywurst gaan eten in keetje op de hoek hermankattwinkelplatz/alte bahnhofstrasse in gemund. Lekkere currywurst 7,5 á 8 op de schaal van de sjeng.

Zoooo....weer dik 250km erbij geduwd, en effe een currywurstje gaan eten op mijn(op het moment) favoriete stekkie. keetje op de hoek hermankattwinkelplatz/alte bahnhofstrasse (wurst und so, of zoiets)
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away