waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joker

eens kijken wat het weer het volgend weekend doet
vandaag was het goed te doen. maar geen currywordt gegeten  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

tijdje geleden hier,,,
Vandaag een nat rondje ruhrsee gedaan en in Heimbach wat gegeten. Imbis "futterkrippe" of zoiets. ligt bij de rotonde en op de grote parkeerplaats in Heimbach.

De frieten waren mooi goud geel gebakken met wat pattatkruiden erop. Majo was ook goed. De curryworst daarintegen was niet zo lekker, smaakte vrij rauw en belegen. De anderen hadden dat niet maar ik had moeten wachten op mijn curryworst omdat ze niet zoveel in een keer konden maken. Ik denk dat ze er 4 tegelijk kunnen maken...
De prijs viel ook mee... Einmal pommes mit majo, einmal currywurst mit pommes und majo en een cola...6euro70
Ik ga m wel nog een herkansing geven...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng


Jaaaa Ron dan had je eerdere posts maar moeten lezen.... Ik doe gedegen onderzoek voor jullie...als jullie er niets mee doen moet je het zelf weten  :mrgreen:


Citaat van: De Sjeng op 09 oktober, 2009, 15:13:33
Tijdens de rit vanmiddag currywurst gaan eten in heimbach(eifel) bij een grillhutte naast de midget golf baan.Geen aanrader, geen broodje erbij, saus was koud. Frieten los erbij bestellen. 5.4 op de schaal van de sjeng
God Forgives, I Don't

Mounty

had ik gedaan, maar kwam niet overeen met hetgeen jij vertelde.
Je kon curryworst zonder en met friete bestellen...saus was wel warm en de friete waren wel oke...ook genoeg majo.
Golfbaan ? heb ik ook niet gezien, wat ik weet is dat het peters futterkrippe hete en dat het vlak na de rotonde lag op een grote parkeerplaats.

Zelf had ik de keuze niet gemaakt, maar we waren daar naartoe op aanraden van een mede motorrijder die het daar wel goed vond. Smaken verschillen...maar mischien was alleen het mijne slecht dus geef ik ze een herkansing  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik ben beetje klaar met de currywursten. Tegenwoordig meer aan de Doner Kebab ( Tip Roetgen Grill, langs de Himmelsleiter, naast de chinees)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Binnenkort maar eens proberen dan?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Nope!! ik blijf bij curryworst...
Vrijdag weer 250km erbij geduwd en currywurst gaan scoren op mijn favoriete stekkie(gemund) nieuwe uitbaatster maar nog altijd een van de beste.

p.s het is wel een rage aan het worden om met zo'n geel hesje te gaan rijden. Moeten ze vooral doen word het straks ook nog verplicht. Rijden we allemaal rond als een foreldobber
God Forgives, I Don't

DeWitte

Citaat van: De Sjeng op 02 oktober, 2011, 09:22:55
p.s het is wel een rage aan het worden om met zo'n geel hesje te gaan rijden. Moeten ze vooral doen word het straks ook nog verplicht. Rijden we allemaal rond als een foreldobber

:schater: klopt wel en ziet idioot uit :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 02 oktober, 2011, 09:22:55
Nope!! ik blijf bij curryworst...
Vrijdag weer 250km erbij geduwd

En die 250 km curryworst doet ook wonderen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: De Witte op 02 oktober, 2011, 09:56:29
Citaat van: De Sjeng op 02 oktober, 2011, 09:22:55
p.s het is wel een rage aan het worden om met zo'n geel hesje te gaan rijden. Moeten ze vooral doen word het straks ook nog verplicht. Rijden we allemaal rond als een foreldobber

:schater: klopt wel en ziet idioot uit :yes6rs:

Idioot of niet, ik vind cq vond het nodig om een geel hesje te dragen om beter gezien te worden. Menige malen word je niet gezien.
Sind vandaag weet ik dat zo'n hesje dus niks uithaalt bij die gene die toch niet kijken.....ik weet niet of ik het nog aan moet doen of maar uit laat... :? Voorlopig heb ik het iig niet aan...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Citaat van: De Sjeng op 02 oktober, 2011, 09:22:55
p.s het is wel een rage aan het worden om met zo'n geel hesje te gaan rijden. Moeten ze vooral doen word het straks ook nog verplicht. Rijden we allemaal rond als een foreldobber

Dan wil ik vrijstelling omdat ik een knaloranje motor heb :mrgreen:.

Timeeh

Dat ze eerst maar eens fatsoenlijke kleding verplichten.
Die hesjes vliegen bij mij altijd eraf.

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 04 december, 2011, 15:36:57
Dat ze eerst maar eens fatsoenlijke kleding verplichten.

En voor in de auto zeker een harnas.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

#118
Allee, effe ontopic please!! conversatie heeft weinig met curryworsten te maken wa?
Ben hier geloof ik alleen onderzoek alleen aan het doen.....  :yawn:
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Afgelopen voorjaar geweest maar nog niet gepost

Benno's truck stop, in kaub am rhein

Worst goed, saus redelijk, broodje diepvries(opgewarmt) op zich een smaklijke currywurst tot Benno er wat extra gemalen peper overheen kiepte. Na dit weer eraf gehaald te hebben, goed te eten maar niet bijzonder. Score 6 op de schaal van sjeng
God Forgives, I Don't