Appartement gezocht

Gestart door Jor, 11 juni, 2009, 12:14:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Hoi mensen,

Stella (mijn vriendin) en ik zijn op zoek naar een huur appartement in Beek danwel Sittard.
Voor beide plekken gaat de voorkeur uit naar een locatie in de omgeving van het centrum.
Huurprijs tot 700,- Euro.

Mocht je toevallig iets weten wat vrij is, laat het mij dat weten.

Bvd Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Smells like rubber

Jor

Vonden wij eigenlijk niet iets wat bij ons in de smaak viel, maar wel bedankt!!

Ik heb eigenlijk de wat moeilijkere en omslachtigere weg genomen.... doe ik wel vaker :cool:

Ik ben gaan google'n naar alle makelaars in en rond sittard en ben op hun sites gaan zoeken.
En een ''rondje'' door Sittard gaan lopen en alle panden bekeken die te huur stonden, en op de sites van die makelaars
gaan kijken.
Zo vind je dan toch wel het een en ander.... Het viel mij wel op dat veel huur woningen in het centrum van Sittard
behoorlijk onderkomen zijn.... En ik als huurder bijna net zoveel zou moeten doen als in een koopwoning!!!
En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn want dan koop ik wel een ''fixxer upper''.....

Maar om het kort te houden gan ik dindsdag avond en woensdag ochtend een enkele panden bezichtigen!!
Jullie horen wel hoe het gaat lopen...

Mocht je dan toch nog iets tegen komen , laat het mij dan weten.

Bvd Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

the Stig

Citaat van: Jor op 12 juni, 2009, 15:00:17
Vonden wij eigenlijk niet iets wat bij ons in de smaak viel, maar wel bedankt!!

Ik heb eigenlijk de wat moeilijkere en omslachtigere weg genomen.... doe ik wel vaker :cool:

Ik ben gaan google'n naar alle makelaars in en rond sittard en ben op hun sites gaan zoeken.
En een ''rondje'' door Sittard gaan lopen en alle panden bekeken die te huur stonden, en op de sites van die makelaars
gaan kijken.
Zo vind je dan toch wel het een en ander.... Het viel mij wel op dat veel huur woningen in het centrum van Sittard
behoorlijk onderkomen zijn.... En ik als huurder bijna net zoveel zou moeten doen als in een koopwoning!!!
En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn want dan koop ik wel een ''fixxer upper''.....

Maar om het kort te houden gan ik dindsdag avond en woensdag ochtend een enkele panden bezichtigen!!
Jullie horen wel hoe het gaat lopen...

Mocht je dan toch nog iets tegen komen , laat het mij dan weten.

Bvd Jor

En? was het iets?

Jor

Helaas, de panden in en om sittard centrum , zijn vaak toch iet wat onder komen...
Kan natuurlijk ook zijn dat ik teveel eisen stel aan een appartement!!!
Daarom zijn we nu ook aan het kijken naar koophuizen (starterswoningen)
met of zonder verbouwings werkzaamheden.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Joepie1958

Kijk eens op de Wilheminasingel, bij de Wilheminastaete, daar ligt een dubbel pent-house (die mensen vonden het anders te klein) ik denk als je 1,8 miljoen biedt dat die mensen misschien wel willen overwegen om er over te denken iets anders te kopen :D
En als het goedkoper moet kun je altijd nog eens kijken aan het einde van de Tuddernderweg :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Was jouw schoonpa niet aannemer? Koop gewoon een huisje dat opgeknapt moet worden en laat hem het werk doen.

Stella kan zolang wel bij mij blijven logeren, heb nog wel wat plaats over... :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 juni, 2009, 19:46:20
Stella kan zolang wel bij mij blijven logeren, heb nog wel wat plaats over... :mrgreen:

Snoepert.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.