Ook ff voorstellen

Gestart door Ger, 21 juni, 2009, 21:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ger


Hallo Allemaal,

Per toeval op deze site gekomen en aangezien ik nogal motor-freak ben en wonende in de ZL, besloten mij aan te melden.

Ik rij ongeveer 25 jaar motor en en m'n jeugd enkele jaren motorcross gedaan (dus gerekend vanaf m'n 14e  ;)) en vanaf m'n 18e tot heden, op een baan motor. Tevens rij ik vanaf 2004, tot groot genoegen, offroad en roadbook ritten met een enduro motor.

We hebben een motor-clubje van een man of 7, waar we al 20 jaar mee rijden. De begin jaren vaak gezamenlijk met de motors op vakantie, maar tijdens het 'kindertijdperk' is dat wat afgezwakt. De laatste 2 jaar, kinderen worden groot, rijden we minimaal 1 keer per jaar een lang weekend cq midweek weer uit, op zoek naar uitdagende wegen  :cool:, lekker eten en drinken  :mrgreen: en een hoop ouwehoeren  :-X.

Gassie

welkom op het forum ger
KTM SMT 2011

Motzippaldy

Proud on the South  

Yvil


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

motorrijden en ouwhoeren, dan ben je hier goed :mrgreen:

welkom @ MFL  :cool:

ps, wij gaan ook (zoals komend weekend bijv) graag met gelijkgezinden van hier graag op brommert-weekend  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

the Stig


Toledo

Welkom Ger, @MFL . Wat rij je voor een motor ?
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Ger

Citaat van: Toledo op 22 juni, 2009, 17:13:39
Welkom Ger, @MFL . Wat rij je voor een motor ?

Momenteel een Duc Multistrada met gladde banden en een GasGas (300cc 2-takt - Enduro) met stoepelen op de band.

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Ger op 22 juni, 2009, 18:35:34
Momenteel een Duc Multistrada met gladde banden en een GasGas (300cc 2-takt - Enduro) met stoepelen op de band.

slicks op die duc? of gewoon kaal?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ger

Citaat van: Dwars® op 22 juni, 2009, 19:36:36
Citaat van: Ger op 22 juni, 2009, 18:35:34
Momenteel een Duc Multistrada met gladde banden en een GasGas (300cc 2-takt - Enduro) met stoepelen op de band.

slicks op die duc? of gewoon kaal?

Neu, neu, gewone straatbanden met profiel, maar in vergelijk tot off-road banden zijn ze natuurlijk kaal  :lol: