De stap naar leer... What to know???

Gestart door Yvil, 26 juni, 2009, 14:35:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ik zweer bij leer. Ik heb een tweedelig pak van Difi en ben hier zeer tevreden over.
Deze combi koste ronde de 500 euro dus qua prijs heel acceptabel.
Waar je vooral op moet letten als je een pak koopt is dat je er mee op de motor moet zitten, dus het beste is om dat dan ook terplaatse uit te proberen. Pak moet perfect zitten eerder een beetje te groot dan te krap.
Ik heb mijn jas iets groter gepakt dan de broek zodat ik er ook nog een redelijk dikke trui onder kan dragen.
Voor als het echt kouder wordt heb ik een textiel winterjas.

the Stig

Citaat van: Motzippaldy op 29 juni, 2009, 22:00:33
Ik heb 2 delig leren pak. Voor me nooit meer 2 delig alleen 1 delig  :yes6rs:

Verklaar je nader

Yvil

Citaat van: the Stig op 30 juni, 2009, 16:12:07
Citaat van: Motzippaldy op 29 juni, 2009, 22:00:33
Ik heb 2 delig leren pak. Voor me nooit meer 2 delig alleen 1 delig  :yes6rs:

Verklaar je nader
Ja idd

waarom nooit meer 2delig?

Joep

Omdet 'n eindeligpak nog baeter zit ;)

Mèr efkes get antjwaorde gaeve op de vraoge vavn de TS

Wo te kieke veur ein pak?
Daag Aoke doon
H-G, Louis, Polo, FC Moto. Ligk allemaol dun bie ein dus dan kinse veuroet. Termaat in Nijmegen, get wiejer rieje mèr ouch veul keuze taege eine gooje pries.

Kwa merken?
Alle bekinde kinse neet mit fout gaon eigelik. Al höbbe ze waal heur eige snit. Zo zit ein Dainese pak weer angers es ein van A*

En kwalitatief, kom ich weer bie de bekinde merken oet. Zitte eigelik gein sjlechte tösse.

Esse ech budget wils kinse ins bie de sjponzor van MFL, Bikes Unlimited binne loupe in Ech. Haet dao Büse hange neet te duur, mèr waal fetseunlik.

Yvil

Thnx!! Doa kin ich get mit!

Onger welke categorie vilt vanucci eigenlik???
Dat heet minge sjunbroor noe gekoch.

DeWitte

vanucci is ut huismerk van polo? of Louis? dacht ik. check ook Motoshop Margraten eens Schepers Motoren Design in Brunssum
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 03 juli, 2009, 18:10:11
vanucci is ut huismerk van polo? of Louis? dacht ik. check ook Motoshop Margraten eens Schepers Motoren Design in Brunssum

Bij die laatste hebben wij allebei de leren combi's van Büse gekocht, bevallen prima, goede kwaliteit/ prijs verhouding. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Joep op 03 juli, 2009, 14:32:41
Omdet 'n eindeligpak nog baeter zit ;)


:thumbsup:

Citaat van: Joep op 03 juli, 2009, 14:32:41

Wo te kieke veur ein pak?
Daag Aoke doon
H-G, Louis, Polo, FC Moto. Ligk allemaol dun bie ein dus dan kinse veuroet. Termaat in Nijmegen, get wiejer rieje mèr ouch veul keuze taege eine gooje pries.

Het is geen betere in omgeving  :thumbsup:
Proud on the South  

Yvil

Woa likt dea FC Moto da?

Ich weit louis, polo en H-G.

Motzippaldy

Proud on the South  

Steefke™

#25
Citaat van: Motzippaldy op 03 juli, 2009, 23:34:57
Citaat van: Yvil op 03 juli, 2009, 22:36:49
Woa likt dea FC Moto da?

Ich weit louis, polo en H-G.

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar heb er alleen maar positieve dingen over gehoord. Ze hebben regematig hele aantrekkelijke aanbiedingen.
Smells like rubber

crazy j

ik zelf heb daar mijn helm gekocht
maar lucky 13 heeft daar ook zijn leren combi gekocht

en die verkoper is niet beroerd om n goeie korting te geven normaal gesproken  :mrgreen: :yes6rs:
living the life the way it comes

Joep

Vanucci is idd 't hoesmerk van Louis. Nieks mis mit in principe, al heur ich waal van sommige det de kwaliteit oppe langere tied get minder is en de pasvorm soms neet geweldig is. Mèr ja det is heel perseinlik hé. Waat waal is det de meiste die ouch ein knietje aan de grondj wille rieje perbleme höbbe mit wie de sliders op 't pak zitte.

Waat betruf FC Moto. Dao bön ich zellef ouch gewaes. Nieks van te zegke. Eers oppe site gekeeke waat d'r hat hange en die prieze in de kop gehaaje. Dao gekomme waare 't pak en de sjtevele duurder dan oppe site. Gaon dus aafraekene en vraog waat d'r mit de pries gedaon kos waere. Netuurlik eers moeilik moeilik en kreeg ein pries dae nog sjteeds hoger waas es waat oppe site sjting. Vervolges det gezag en toen kreeg ich 't mit veur dae pries. Waas ich in totaal get van 700 ipv 900 euro kwiet. En netuurlik werk 't zo det esse meer in eine keer duijs koupe det d'r dan ouch get mekkelikker aan de pries gedaon kint waere ;)

@Nippon

kijk ook hier eens bij mij 2 straten vandaan  :mrgreen:
als je ervoor staat dan denk je wat n' toko  :roll:

http://www.cycleshopheerlen.nl/

'n hele verdieping

Gassie

ik heb mijn  revit pak ook daar gekocht goede service en goede uitleg
KTM SMT 2011