Hoofdmenu

Motorgroet

Gestart door Gummi-Kuh, 19 oktober, 2005, 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tuutje

wat is dat nou weer voor onzin dat men niet groet als de andere motorrijder geen pak aan heeft  :?

is toch zijn eigen vel. heb ik niks mee te maken.
ik zwaai ook naar motorrijders in onderbroek op de slippers

karz

Citaat van: "Tuutje"wat is dat nou weer voor onzin dat men niet groet als de andere motorrijder geen pak aan heeft  :?

is toch zijn eigen vel. heb ik niks mee te maken.
ik zwaai ook naar motorrijders in onderbroek op de slippers

Ik ben het met je eens dat het onzin is om iemand zonder pak niet te groeten.

Wat ik niet met je eens ben is dat je er niets mee te maken hebt.
Direct waarschijnlijk niet, maar indirect wel. Een heel leger aan pakloze motorrijders die bij een ongeval betrokken raken drijven de zorgverzekeringspremies hoog op. Ook Trauma's bij hulpverleners / publiek (Het ziet er altijd beter uit dat iemand opstaat en wegloopt na een crash dan dat ie daar ligt met zijn huid van voor tot achter opengereten en botten die naar buiten steken. Stel je echtgenoot ziet zoiemand liggen. Dan zullen de 'zou je niet stoppen met motorrijen' gesprekjes niet van de lucht zijn  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

PatSpinner

Citaat van: "Busaberke"Valt het jullie ook op dat sommige Ducatisten weigeren te groeten, en dan met name de 999-rijders.  :?

Ik krijg daar de indruk van dat ze zich "iets meer" voelen dan iemand met een Jappenbak.........

:jack:

Ik had al gereageerd....Maar vandaag voelde ik dat een revisie nodig is :

Wij voelen ons ook meer...Maar ik groet wel!!! :lol:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Citaat van: "Busaberke"Valt het jullie ook op dat sommige Ducatisten weigeren te groeten, en dan met name de 999-rijders.  :?

Ik krijg daar de indruk van dat ze zich "iets meer" voelen dan iemand met een Jappenbak.........

:jack:

Is mij nog nooit opgevallen,maar dat komt misschien omdat ik ook Duc rijd,hoewel ik me niet kan voorstellen dat sommige  van die 999 yuppies een andere duc  onder het rijden herkennen, zeker als het een ouder model betreft. Ligt volgens mij niet aan het merk maar aan degen die erop zit.
Iemand die niet groet is gewoon een arrogante z.k
Ik groet altijd iedereen, zelfs Harley piloten en ik moet zeggen dat zelfs die steeds vaker terug groeten.

@Nippon

Citaat van: "Tuutje"wat is dat nou weer voor onzin dat men niet groet als de andere motorrijder geen pak aan heeft  :?

is toch zijn eigen vel. heb ik niks mee te maken.
ik zwaai ook naar motorrijders in onderbroek op de slippers
Dat zijn geen motorrijders  :!: dat zijn "sukkels" met een motorrijbewijs

WhomBom

wat mij opvalt, is dat met dit kl*te weer, de mensen veel enthousiaster groeten, somiggen zitten echt fanatiek te zwaaien op de kist  :D

zal er ook wel mee te maken hebben dat je in de zomer om de 10 seconden weer iemand kunt groeten, terwijl je nu blij bent als je iemand tegenkomt :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

belsj

:stupid: na het seizoen en vooral met baggerweer kom je echt weinig motorrijders tegen.

karz

Citaat van: "WhomBom"wat mij opvalt, is dat met dit kl*te weer, de mensen veel enthousiaster groeten, somiggen zitten echt fanatiek te zwaaien op de kist  :D

zal er ook wel mee te maken hebben dat je in de zomer om de 10 seconden weer iemand kunt groeten, terwijl je nu blij bent als je iemand tegenkomt :roll:

Heeft meer te maken dat er nu (vanaf maart geloof ik) veel mensen weer 'mogen' rijden omdat hun verzekering een half jaarte stopgezet is geweest. Die beginnen nu te karren omdat het droog is. Dus die zijn helemaal happydepappie dat ze weer rijden..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Ik denk dat het dit jaar ook te maken heeft met die lange winter.
Er is lang gepekeld, en heel veel mensen willen niet met hun fietske door de pekel rijden.
Nu dat de weg droog is, komen die weer allemaal weer uit de schuur.
dus kunnen we weer zwaaien :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

G.WINGER

als groeten niet lukt kijk je naar zijn gebit of je laat het de jouwe zien


Herr Tod

Ik hou mn handjes lekker aan het stuur. Stelletje goedweer rijders :evil: :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "BoxerQ"
Dat zijn geen motorrijders  :!: dat zijn "sukkels" met een motorrijbewijs

:stupid:

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Ik hou mn handjes lekker aan het stuur. Stelletje goedweer rijders :evil: :nana9oi:

meestal wel ja. maar is da trouwens wat nieuws??  :evil:  Supersport brommert onder je reet, dan heel stoer je linkerhand op je knie :thatsgay: en als het gas erop moet, niet meer in je spiegels kijken of over je schouder :? wat een hoop sukkels op de weg, ja ook op de motor :whipping:

ow ja en groen is geen kleur voor een motorpak maar voor een kikker :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

"Padden op de weg" :mrgreen:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Het is inderdaad wel erg, kijk, ik heb absoluut geen moeite met mensen die zeggen t hoeft voor mij allemaal niet zo gek en een chopper of wat dan ook kopen.

Maar die gasten die perse n "dieke" racer willen, met bijbehoorende bling bling (shoei op de knutsj, te duur pak enz.)  En vervolgens hard langsgereden worden door... alles eigenlijk, dat gaat te ver. Laatst zo'n hark houtmans op zn 999  :?  

Voordat ik me op n liter kanonneke weg liet rijden door een fietsje met 34 pk, 110 en 140 banden en en...  :cry:  

Maar goed, zolang het me nog niet de keel uithangt groet ik gewoon iedereen
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."