Hoofdmenu

Motorgroet

Gestart door Gummi-Kuh, 19 oktober, 2005, 20:19:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "WhomBom"Het is inderdaad wel erg, kijk, ik heb absoluut geen moeite met mensen die zeggen t hoeft voor mij allemaal niet zo gek en een chopper of wat dan ook kopen.

Maar die gasten die perse n "dieke" racer willen, met bijbehoorende bling bling (shoei op de knutsj, te duur pak enz.)  En vervolgens hard langsgereden worden door... alles eigenlijk, dat gaat te ver. Laatst zo'n hark houtmans op zn 999  :?  

Voordat ik me op n liter kanonneke weg liet rijden door een fietsje met 34 pk, 110 en 140 banden en en...  :cry:  

Maar goed, zolang het me nog niet de keel uithangt groet ik gewoon iedereen

Klopt wel wat je zegt. Van de andere kant worden mensen met dieke racers 100x per dag uitgedaagt door LC's  (locale coureurs). De vraag is of je er op in moet gaan. Ik doe dat meestal niet omdat die LC me inderdaad weg zal rijden en ik zelf ook geen denderende coureur ben en mocht ik hem kunnen bijhalen en die LC verremt zich in zijn enthousiasme ofzo, dan heb je wat moois, ik wil zoiets niet op mijn geweten hebben.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

PatSpinner

Ik heb afgelopen weekend lekker gegroet en ik heb er zelf plezier aan... Of ze dan terug groeten moeten ze zelf weten....Voor mezelf hou ik dan de "sfeer" er zo in
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

d'r Blieje

Het zal er wel aan liggen dat ik al motor rijdt sinds ze de "stenen wielen" hebben afgeschaft, maar ik groet iedereen die "het papiertje" nodig heeft om op z'n fiets te rijden. Dwz 50+ cc en motorscooters krijgen van mij ook een groet.

Vroegeh was je nl. blij wanneer je kon zwaaien! Je kwam zeker 1x per week een andere motorrijder tegen... Een motor was toen een vervoermiddel en niet iets voor d'rbij, als hobby.

Aan het zwaaien herken je de motorrijder!
Een zwaai van 0.2 sec.: WATJE.
Niet terugzwaaien in een bocht: WATJE.
Op de snelweg de hand niet boven het hoofd uit durven tillen: WATJE.

Maar ja, beter een watje dan een eikel(in) die niet teruggroet. Wanneer er niet wordt terugegroet vouw ik alle vingers, behalve de middelvinger, en zwaai nog uitgebreider  :fuckyou:
Blieve lache...8)

@Nippon

Citaat van: "d'r Blieje"Het zal er wel aan liggen dat ik al motor rijdt sinds ze de "stenen wielen" hebben afgeschaft, maar ik groet iedereen die "het papiertje" nodig heeft om op z'n fiets te rijden. Dwz 50+ cc en motorscooters krijgen van mij ook een groet.

Vroegeh was je nl. blij wanneer je kon zwaaien! Je kwam zeker 1x per week een andere motorrijder tegen... Een motor was toen een vervoermiddel en niet iets voor d'rbij, als hobby.

Aan het zwaaien herken je de motorrijder!
Een zwaai van 0.2 sec.: WATJE.
Niet terugzwaaien in een bocht: WATJE.
Op de snelweg de hand niet boven het hoofd uit durven tillen: WATJE.

Maar ja, beter een watje dan een eikel(in) die niet teruggroet. Wanneer er niet wordt terugegroet vouw ik alle vingers, behalve de middelvinger, en zwaai nog uitgebreider :fuckyou:




jaja.... die ken ik  :!: tot ze de verkeerde tegen komen  :twisted:

en dan wakker worden op de intensive care met 'n rooie kont  :rofl:

d'r Blieje

Zoals die papegaai al zei:
"Ik vind wel dat jij een grote mond hebt voor iemand die niet kan vliegen!"  :oops:

Als je me tegenkomt, ben je nog niet bij me!  :twisted:
Blieve lache...8)

B-Witch

Als iemand mij niet terug wil groeten, nou ja dan laten ze het toch!
Ik zal me er niet aan storen.
maar om iemand dan een middelvinger te laten zien, nee dat vind ik niet nodig, vind ik zelfs een beetje kinderachtig.... :?

En kort zwaaien, is ook zwaaien.
Zwaaien in een bocht? soms kan het gewoon niet, en ik hou graag mijn bike heel.
Snelweg en niet zwaaien? Daar begin ik niet aan.

sorry tis maar mijn mening... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Nu ff iets anders:

wie groet er naar de motorwouten ?
De GS-rijders ? :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Ik ben het helemaal met Suzuki girl eens.  :D

karz

Citaat van: "Busaberke"Nu ff iets anders:

wie groet er naar de motorwouten ?
De GS-rijders ? :rofl:

Heb ik wel eens gedaan, ich dacht.. es effe kijken, weet alleen het resultaat niet meer, volgens mij zwaaide ie terug.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Nu ff iets anders:

wie groet er naar de motorwouten ?
De GS-rijders ? :rofl:
Ik dus niet (meer) :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Schmetzke

Als je tijd hebt om te groeten doe je iets verkeerd. :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"Nu ff iets anders:

wie groet er naar de motorwouten ?
De GS-rijders ? :rofl:

Ik groet die alleen als ik net voor hun neus een "foutje" heb gemaakt
(inhalen over doorgetrokken streep, net als je een wout tegenkomt, is een goed voorbeeld) :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Heb in mijn wellicht bekend verleden veel met "wouten" gereden. (ja en een paar kennissen tussen dat volk scheelt af en toe  :twisted: zeker met mijn gehanteerde rijstijl :yes6rs: ) Iig daar zitten net zoveel echte motorrijders tussen als tussen de gewone stervelingen, die er ook af en toe van houden om zich lekker uit te leven. En ik zwaai ook soms (net zoals het me uitkomt) Ook in het buitenland 8)  heb eens met een duitse "wout" de toenmalige 3landen-omloop met z'n 2tjes als "scout" gereden; een heel apart gevoel om volles rohr achter zo'n "groentje" met zwaailicht en sirene 100km lang door de eifel te scheuren.  :worship-cool: alleen het belgisch gedeelte was de pret weer gedaan; die zwaantjes zijn niet te vermurwen met een militaristische houding waar je stil van wordt. :?

iig ik zwaai ook naar die gasten; zeker als het me een bon zou schelen; nix voor je voor te schamen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Zoals ik al zij, ik groet iedereen met een "papiertje". Daar is de hermandad dus ook bij. Of zijn er dames/heren bij die uit jaloezie niet groeten?

@suzuki-girl, waarom verontschuldigen voor je mening? Mijn mening: niet terug groeten is kinderachtig... tja, ieder 't hare/zijne  :wink:
Blieve lache...8)

WhomBom

ik groet meestal alles behalve brommers ja.. en C1's die zijn gewoon té erg, hoe hard ik ook probeer, dat krijg ik niet over mijn hart  :?

Kijk, soms gaat het gewoon niet, en dan ga ik het ook niet proberen. Maar motor-juten groet ik net zo goed, zijn imho ook gewoon motorrijders.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."