Hoofdmenu

Goeiendaag

Gestart door petje, 21 juli, 2009, 08:57:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petje

Al lang aangemeld, maar nog niet hier even mijn neus getoond. Bij deze dus.  :nana9oi:

Ik rijd een ouwe CBR600F hurricane pc19 uit 87. Heb vorige week een schuiver gemaakt dus nu die andere hobby, sleutelen. (Maar niet vrijwillig, had liever een hele motor gehouden)  :oops:

dus, wie ervaring heeft met richten van framedelen, ik luister graag. De stangen waar het zadel op zit zijn verbogen, de rest is polyester plakwerk en kleine onderdeeltjes.

groetjes, petje
zeg nooit nooit...

karz

welkom :cool:  , en succes
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh


Steefke™

welkom  :yes6rs:

Richten dat heb ik ook al een keer moeten doen. Ik moest het subframe waar het zadel en achterspatbord op zit richten. Dit was naar rechts gebogen. Ik heb de (cross)motor tegen mijn aanhanger ( had ik bij me om te kunnen gaan crossen) gezet, hem op een paar plaatsen met sjorbanden vastgezet en vervolgens met een sjorband het subframe weer in de goeie richting getrokken. Ging perfect. :mrgreen:
Smells like rubber

petje

Is het zo simpel? Ik zla eens kijken of ik dat aandurf.
zeg nooit nooit...

Yvil


the Stig

Welkom en succes met het herstel

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Welkom en succes mit ut richte
KTM SMT 2011

B-Witch

Welkom Petje, veel plezier hier op MFL  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

BMWhub

Welkom hier op het Forum
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Motzippaldy

Proud on the South  

Donné

beep beep

QuattroFrits

 :lol: Volgens mij ben je al lid sind's 01 april 2008, maar toch nog een welkom.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.