31-7 tot 2-8 trilplaten treffen in Leopoldsburg.

Gestart door HD4ever, 27 juli, 2009, 21:57:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Inmiddels wordt Leopoldsburg weer met veel dranghekken omgetoverd in een 100% autovrije zone, want vanaf komende Vrijdag is de stad weer een weekend in handen van duizenden trilplaat chauffeurs uit het binnen-en buitenland, die de stad even royaal op de kop komen zetten. En zoals altijd is de stad en omgeving dan valhelm vrij  :yes6rs: Altijd leuk om er even op een terrasje een paar Jupkes te pakken en 'brommers te kieke', want wat daar te zien is, is zelfs in het beruchte Sturgis USA niet te zien.  :mrgreen:
Net buiten de stad is dan het treffen, waar je voor €35,- je tentje op de wei mag plaatsen voor een weekendje feesten en beesten.  :twisted:

Let wel op! Je komt ook de gehele stad niet meer binnen zonder entree te betalen  ;)







Website van het treffen: http://www.hdleopoldsburg.com/

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 27 juli, 2009, 21:57:53
Inmiddels wordt Leopoldsburg weer met veel dranghekken omgetoverd in een 100% autovrije zone, want vanaf komende Vrijdag is de stad weer een weekend in handen van duizenden trilplaat chauffeurs uit het binnen-en buitenland, die de stad even royaal op de kop komen zetten. En zoals altijd is de stad en omgeving dan valhelm vrij  :yes6rs: Altijd leuk om er even op een terrasje een paar Jupkes te pakken en 'brommers te kieke', want wat daar te zien is, is zelfs in het beruchte Sturgis USA niet te zien.  :mrgreen:
Net buiten de stad is dan het treffen, waar je voor €35,- je tentje op de wei mag plaatsen voor een weekendje feesten en beesten.  :twisted:

Let wel op! Je komt ook de gehele stad niet meer binnen zonder entree te betalen  ;)




Website van het treffen: http://www.hdleopoldsburg.com/



Ich wou mss ff mit de jong goan kieke mer es ich dit zeen dink ich dat ich hm mer laot.
Smells like rubber

DeWitte

idd, lelijke naakte wijven is niks voor kinderogen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2009, 12:37:15
idd, lelijke naakte wijven is niks voor kinderogen :mrgreen:

Of een goede leering.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Vanmiddag naar centrum Leopoldsburg gereden 'om de sfeer een beetje op te snuiven', een Jupke en met bekenden wat te zeveren. Veel volk op de been, gezellig en veel leuke brommers te zien.  :yes6rs:

Hier enkele beelden van het gebeuren. ( Klik op HQ voor iets betere kwaliteit. ) ;)


http://www.youtube.com/v/gdYqpJVNS8o&hl=nl&fs=1


grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Vanmorgen stond een grote groep trilplaten langs de n273 (Napoleonsbaan ) in Kessel . Waarschijnlijk ook op weg erna toe . Ik kwam langs op m'n cb , heb ik ze eens laten horen wat er voor een mooi geluid eruit 4 uitlaten komen.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

mooi muziekje bij dat filmpje, zo horen we die herrie van die trilplaten tenminste niet :mrgreen: goed over nagedacht, compliment aan de filmer. :cool:


;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 06:51:24
mooi muziekje bij dat filmpje, zo horen we die herrie van die trilplaten tenminste niet :mrgreen: goed over nagedacht, compliment aan de filmer. :cool:


;)

Helemaal mee eens.

En ook een heel mooi filmpje wat heel goed in elkaar is gezet.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 06:51:24
mooi muziekje bij dat filmpje, zo horen we die herrie van die trilplaten tenminste niet :mrgreen: goed over nagedacht, compliment aan de filmer. :cool:
;)

Alee, speciaal voor jou dan eentje met geluid  :mrgreen:

http://www.youtube.com/v/Mv3aeoEacn0&hl=nl&fs=1

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

geloof de luidsprekers van mijn laptop hebben het begeven  :shock:


;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 02 augustus, 2009, 16:58:32
Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 06:51:24
mooi muziekje bij dat filmpje, zo horen we die herrie van die trilplaten tenminste niet :mrgreen: goed over nagedacht, compliment aan de filmer. :cool:
;)

Alee, speciaal voor jou dan eentje met geluid  :mrgreen:

http://www.youtube.com/v/Mv3aeoEacn0&hl=nl&fs=1



Nou weet ik weer waarom ik altijd stratemaker wou worden. :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 02 augustus, 2009, 19:54:50

Nou weet ik weer waarom ik altijd stratemaker wou worden. :mrgreen:

:shock: Om te genieten van dit geluid ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.