duitse motorrijder met 227km/h in Heerlen

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2009, 06:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Een motorrijder heeft dit weekeinde getracht het snelheidsrecord op de A76 te breken. Bij Heerlen bereikte de 29-jarige Duitse snelheidsduivel een snelheid van 227 kilometer per uur. De recordpoging leverde hem geen eeuwige roem op, maar wel een fikse boete op: hij werd geflitst door de politie. Zijn rijbewijs, dat hij pas sinds april had, is ingenomen.Bij verkeerscontroles op de A76 en de A79 bij Heerlen en Valkenburg nam de politie dit weekeinde een auto in beslag en werden zestien rijbewijzen ingevorderd. De auto die in beslag werd genomen was van een Roemeen die veel te hard reed. De zestien die hun rijbewijs moesten inleveren reden ook te hard.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 11 augustus, 2009, 06:56:46
Een motorrijder heeft dit weekeinde getracht het snelheidsrecord op de A76 te breken. Bij Heerlen bereikte de 29-jarige Duitse snelheidsduivel een snelheid van 227 kilometer per uur. De recordpoging leverde hem geen eeuwige roem op, maar wel een fikse boete op: hij werd geflitst door de politie. Zijn rijbewijs, dat hij pas sinds april had, is ingenomen.Bij verkeerscontroles op de A76 en de A79 bij Heerlen en Valkenburg nam de politie dit weekeinde een auto in beslag en werden zestien rijbewijzen ingevorderd. De auto die in beslag werd genomen was van een Roemeen die veel te hard reed. De zestien die hun rijbewijs moesten inleveren reden ook te hard.

Ik had het bericht al gelezen... Vind het wel grappig dat ze er 2x bij zetten dat degene waar ze de auto en de rijbewijzen van innamen te hard reden!  :lol:

the Stig

Was volgens mij alleen niet dit weekend maar het weekend ervoor.

Ik ben toen ook gaan rijden en hoop dat ik niet geflitst ben, anders is het weer zonde geld

QuattroFrits

Tussen Hulsberg en Heerlen staan ze heel vaak, niet verkeerd om je daar aan de 120 te houden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: QuattroFrits op 11 augustus, 2009, 18:13:38
Tussen Hulsberg en Heerlen staan ze heel vaak, niet verkeerd om je daar aan de 120 te houden.
als je van valkenburg af komt zie je ze wel al ruim van te voren staan auto staat op het viaduct bij de oprit naar valkenburg
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Nou, dat dacht ik dus ook altijd, maar de laatste keer was dat dus niet het geval. En de flitsapparaten zijn tegenwoordig zo klein dat ze ze achter de hectokilometerplaatjes kunnen verstoppen.
Ik let daar altijd goed op, maar als je het niet weet dat ze er vaker staan dan zie je ze niet meer.
Helaas zijn ze blijkbaar eindelijk slimmer geworden!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Citaat van: SuzukiLimburg op 12 augustus, 2009, 15:09:33
Nou, dat dacht ik dus ook altijd, maar de laatste keer was dat dus niet het geval. En de flitsapparaten zijn tegenwoordig zo klein dat ze ze achter de hectokilometerplaatjes kunnen verstoppen.
Ik let daar altijd goed op, maar als je het niet weet dat ze er vaker staan dan zie je ze niet meer.
Helaas zijn ze blijkbaar eindelijk slimmer geworden!

Nope, je ziet ze nog steeds. Je moet alleen even achter het hectometerpaalte aan de andere kant van de weg kijken,
dus langs de andere rijbaan. Staan namelijk altijd voor allebei de kanten. En de auto zetten ze ook wel eens op de
"parallelweg" zeg maar. De weg die binnendoor van klimmen richting heerlen loopt. Daar staat rechts een reclame bord
of zoiets met een parkeer haventje. Hier zetten ze hem ook wel eens neer en is iets minder goed te zien.

Dus gewoon even bij de andere rijbaan kijken. Ben daar 4 jaar langs gereden richting school, altijd te hard en nooit geflitst

:yes6rs:

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 12 augustus, 2009, 15:24:56
Ben daar 4 jaar langs gereden richting school, altijd te hard en nooit geflitst

:yes6rs:

Geluksvogel.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 12 augustus, 2009, 18:58:48
Citaat van: Yvil op 12 augustus, 2009, 15:24:56
Ben daar 4 jaar langs gereden richting school, altijd te hard en nooit geflitst

:yes6rs:

Geluksvogel.  ;)

Goed "scannen" en vooruit kijken he. Help met meer dingen dan alleen verkeersveiligheid  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 

nomar1986

zoww... dat is een aardige snelheid.. respect  :worship-cool: :mrgreen: