honda Dual Clutch Transmition

Gestart door BMWhub, 08 september, 2009, 14:29:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BMWhub

Honda gaat op hun nieuwe VFR " Dual Clutch Transmition" installeren, volgens hun reclame ( info ) trailer kun er mee rijden alsof het een automaat is of klassiek geschakeld of flipperen zoals in een F1 bolide, dus voor iedereen iets.

http://www.youtube.com/watch?v=OZgOsd-O39g&eurl=http%3A%2F%2Fdemotorsite%2Eclint%2Ebe%2Findex%2Ephp%3Foption%3Dcom%5Fcontent%26task%3Dview%26id%3D2355%26Itemid%3D%26Itemid%3D103&feature=player_embedded
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

werkt dat zoals die DSG-bak van VW?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ik heb geen F1 bolide maar kan toch op het stuur flipperen, wat is dat dan ?  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh


Timeeh

Citaat van: QuattroFrits op 08 september, 2009, 17:41:13
Ik heb geen F1 bolide maar kan toch op het stuur flipperen, wat is dat dan ?  ;)

N playstation??  :lol:.

Nee, volgens mij is dat een soort van semi-automaat. Dus geen dubbele koppeling. Ben wel benieuwd in wat voor n auto die 'flippers' allemaal zitten. Audi? enzo?

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 08 september, 2009, 20:54:19
Citaat van: QuattroFrits op 08 september, 2009, 17:41:13
Ik heb geen F1 bolide maar kan toch op het stuur flipperen, wat is dat dan ?  ;)

N playstation??  :lol:.

Nee, volgens mij is dat een soort van semi-automaat. Dus geen dubbele koppeling. Ben wel benieuwd in wat voor n auto die 'flippers' allemaal zitten. Audi? enzo?

Ik Heb dus een Audi A4 automaat, ik kan kiezen tussen gewoon automaat, sportief en 6 versnellingsbak.
In alle drie de gevallen kan ik gebruik maken van schakelaars op het stuur en dat werkt perfect.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Klinkt best vet!  :lol:
Maar, dat is niet zoiets als een dsg bak. Ndsg bak zou sneller/soepeler moeten schakelen

DeWitte

dsg maakt wel veel lawaai, klinkt nogal mechanisch. Soepel vind ik toch een conventionele automatische bak veel meer, althans in de 9-3 zeker. Alsof ie in boter schakeld.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away