Aanstaande weekend 9 augustus 'All American Day' Weert.

Gestart door HD4ever, 06 augustus, 2009, 18:24:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Na een jaartje buiten de stad weer terug in het centrum van Weert. De All American Day 2009.

Citeer
Bijdrage € 5,00 en 3 consumpties er voor terug :


Om de All American Day Weert te kunnen behouden in de binnenstad van Weert zullen we dit jaar een bijdrage moet vragen aan alle deelnemers van € 5,00 per deelnemende motor of auto inruil hiervoor krijgen de deelnemers 3 consumptie bonnen die ze in kunnen leveren bij de plaatselijk horeca. Welke cafés aan deze actie meedoen  kun je vinden in de flyer die je krijgt aan de ingang. De organisatie had deze bijdrage liever gevraagd aan de gewone bezoeker maar de gemeente Weert geeft geen toestemming om de binnenstad van Weert af te sluiten voor voetgangers om zo entree te kunnen heffen. Om een goede doorstroom te behouden van alle voertuigen vragen we u

Het moet niet veel gekker meer worden. Het publiek komt nu eenmaal voor de trilplaten en classic cars en nu moeten juist zij het gelag betalen. En omdat de gemeente dwars ligt pakken ze dan maar de mensen die het event eigenlijk maken. Alweer een event dat op sterven na dood is.  :yes6rs:


Meer info op: http://www.allamericanday.nl/internet/Folder/7684_all-american-day-2008-weert.aspx
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Enkele sfeer beelden ( in HD kwaliteit  :yes6rs: ) van afgelopen weekend van dit event. :mrgreen:

http://www.youtube.com/v/klkQLkVyf6g&hl=nl&fs=1


grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

klasse filmke, vooral de muziek (ac/dc Razors Edge) goed gekozen  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ben er ook geweest, mooi evenement, heeeeel veel mooie auto,s en trilplaten

QuattroFrits

Mooi filmpje, had ik met mijn oudje, amerikaanse japanner, ook heen kunnen gaan.  :cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gehaktbal

ik ben er ook geweest,was wel leuk,alleen veel harley :lol:
naked bike or wife,i like it both

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.