Hoofdmenu

lang geleden

Gestart door Diddl, 17 augustus, 2009, 23:06:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Diddl

hallo leutjes het is een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest en ik zal jullie ff bij kletsen
ik rij helaas geen motor meer na al het gezeik en geneuzel had ik er ff geen meer in
ik woon tegenwoordig samen met mijn vriendin in Geleen en het bevalt best wel goed leuke rustige buurt

en nog de grootste verandering en verrassing is dat ik VADER ga worden en we zijn 01-01-2010 uitgerekend :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

BMWhub

Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
hallo leutjes het is een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest en ik zal jullie ff bij kletsen
ik rij helaas geen motor meer na al het gezeik en geneuzel had ik er ff geen meer in
ik woon tegenwoordig samen met mijn vriendin in Geleen en het bevalt best wel goed leuke rustige buurt

en nog de grootste verandering en verrassing is dat ik VADER ga worden en we zijn 01-01-2010 uitgerekend :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

Alvast gefeliciteerd :headbang: :onderplak:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

B-Witch

Proficiat !!!!!!,
Dat motorrijden komt vast wel weer. ;)
Je hebt even iets belangrijkere zaken aan je hoofd, tot gauw weer :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Timeeh

Citaat van: BMWhub op 17 augustus, 2009, 23:13:13
Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
hallo leutjes het is een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest en ik zal jullie ff bij kletsen
ik rij helaas geen motor meer na al het gezeik en geneuzel had ik er ff geen meer in
ik woon tegenwoordig samen met mijn vriendin in Geleen en het bevalt best wel goed leuke rustige buurt

en nog de grootste verandering en verrassing is dat ik VADER ga worden en we zijn 01-01-2010 uitgerekend :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

Alvast gefeliciteerd :headbang: :onderplak:

:stupid: :yeah:

the Stig

Proficiat en idd de rest komt vanzelf wel weer

Yvil

Hey gek,

Heb me idd wel eens afgevraagd waar jij uithing  :yes6rs:
In ieder geval gefeliciteerd met deze ontwikkelingen!!

En dat motorrijden gaat toch wel weer kriebelen denk ik.
Zeker nu je wat dichter in de buurt woont moet je dat
weer op gaan pakken.

Dan is al eens sneller iets georganiseerd, bijv. Eifeltochtje...

:twisted:

Grtz,
Yvo

QuattroFrits

Alvast gefeliciteerd en veel succes.

Een motor met zijspan doet wonderen voor vrouw en kind.(past zelfs een kinderstoeltje in)  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
hallo leutjes het is een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest en ik zal jullie ff bij kletsen 

Dat zou ik zeggen ja.  ;)

Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
ik rij helaas geen motor meer na al het gezeik en geneuzel had ik er ff geen meer in.

Wees maar niet bang eenmaal met het virus aangestoken dan kom je nooooooit meer vanaf :mrgreen: Dat komt wel weer. :yes6rs:

Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
ik woon tegenwoordig samen met mijn vriendin in Geleen en het bevalt best wel goed leuke rustige buurt

Dat kan de beste overkomen :schater:

Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
en nog de grootste verandering en verrassing is dat ik VADER ga worden en we zijn 01-01-2010 uitgerekend :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:

:thumbsup: gefeliciteerd :cool:
Smells like rubber

the Stig

Citaat van: Steefke™ op 19 augustus, 2009, 21:17:58
Citaat van: diddl TL-R op 17 augustus, 2009, 23:06:52
ik woon tegenwoordig samen met mijn vriendin in Geleen en het bevalt best wel goed leuke rustige buurt

Dat kan de beste overkomen :schater:


:schater: :laughing49so: :rofl: :spit: