het grote Gs by Beemer topic

Gestart door DeWitte, 20 oktober, 2005, 21:57:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod





:rofl: :mrgreen:

Sjaf dich inge Bee-em-wee aan... zigge ze dan :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

:? wat heeft dat nou met een valpartij of een lekke voorband te maken;

slaat nergens op :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Dwars"op verzoek van een ducatist :shock: en zo ben ik dan wel :mrgreen: post hier je Gs-spul :wink:

so far @ MFL 8)

-Pooltje Gs 1100 (wit)
-Zwerver Gs A 1150 (zwart)
-Gummi-kuh Gs 1150 (zilver)
-Rvs_gps Gs 1150 (zwart-zilver)
-Doerak Gs 1150 (mandarin-geel)
-Dwars Gs A 1150 (weis-alu)
-Marlies Gs 80 (Wit)
-Joepie Gs 1150 (zilver)

yep nr 8  8) eat your hart out :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

GS is everywhere... kwam er vanmorgen alweer 2 tegen naar het werk. Op de terugweg ook al ene.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"GS is everywhere... kwam er vanmorgen alweer 2 tegen naar het werk. Op de terugweg ook al ene.

zeker weer het gevolg van een zegeltjes actie bij BP of Edah .......
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Dwars"op verzoek van een ducatist :shock: en zo ben ik dan wel :mrgreen: post hier je Gs-spul :wink:

so far @ MFL 8)

-Pooltje Gs 1100 (wit)
-Zwerver Gs A 1150 (zwart)
-Gummi-kuh Gs 1150 (zilver)
-Rvs_gps Gs 1150 (zwart-zilver)
-Doerak Gs 1150 (mandarin-geel)
-Dwars Gs A 1150 (weis-alu)
-Marlies Gs 80 (Wit)
-Joepie Gs 1150 (zilver)
-Herrie Gs 1100 (rood)

yep nr 9   :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty



zo ene zag ik afgelopen week in maastricht richting Luik rijden.

iig in dezelfde kleuren en Dakar opschriften...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"

zo ene zag ik afgelopen week in maastricht richting Luik rijden.

iig in dezelfde kleuren en Dakar opschriften...

tis een klassieker die R100Gs Pd; nog altijd stoere bak imo 8)

trouwens Brit je bent nr 10 :mrgreen: (tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant) :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Citaat van: "Dwars"
tis een klassieker die R100Gs Pd; nog altijd stoere bak imo 8)

Zeker weten. Was een heerlijke reismotor. Enige nadeel was het gebrek aan remmen. En die &^%$^ cardan!

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

brit

mijn eerste bmweetje:



mijn tweede bmweetje en meteen ook mooiste:



mijn laatste bmweetje:



mijn toekomstig bmweetje (ergens over 2 jaar?)???:


Zwerver

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Busaberke

Tering, deze gast heeft toch flink wat onderhoud aan z'n koffercrosser  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Zwerver

Zo'n 54,200 mijl in 17 maanden, met reisjes over wat slechtere wegen (Dalton Highway, Alaska), Mexico, Panama, Puru, Bolivia, Chili, Argentinie...
Die reist wat af ....

Buiten de normale serviceonderdelen als banden, filters ect, en schade ten
gevolge van valpartijen (minimaal 4) zie ik maar enkele echt opvallende problemen :

- kilometerteller die steeds weer kapot gaat. Verhaal vermeld niet wat er kapot is
- kromme remschijven (goed zo Brembo!)
- kering bij koppeling/versnellingsbak lek
- kapotte benzinepomp

Zie nergens in zijn verhaal terug of ie met standaard vering rijdt, deze is, net als bij bijna allroads (behalve KTM/WP) niet geschikt voor lange trips over onverharde wegen. Er wil dan nog wel eens wat kapot trillen en klapperen...
Dat lage spatborden + noppenbanden + vette klei niet werken had ie denk ik van te voren kunnen bedenken...

Mijn eerste 100GS had wat meer problemen dan ik in dit verhaal lees, en dat bij redelijk normaal gebruik en weinig offroad; cardan kapot, lagers in versnellingsbak kapot, gescheurd cardanhuis, kering versnellingsbak, lekkende vering, ect ect, en dat alles binnen 18 maanden...

Valt me albijal nog mee gezien de reis die deze man maakt.
Zie op het Engelse GS-forum wel ergere problemen met 1200gs'en langkomen...
Zou wel eens de gemiddelde 4 cylinder rijstkoker willen zien onder deze
omstandigheden.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

WhomBom

je kunt zeggen wat je wil, dat al die electronica het begeeft is gewoon k*t. Wat dat betreft kun je beter n jap hebben, die hebben minder van die zooi aan boord, en dat wat ze hebben, hebben ze al zo lang op die manier, daar gaat niks mis mee.... :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Zwerver"Zou wel eens de gemiddelde 4 cylinder rijstkoker willen zien onder deze omstandigheden.
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away