Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh



B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Zo... Goeiemorgen!! :D Lekker weertje niet?!?  :-X

Joepie1958

Goedemorgen, eindelijk dagje rust, ik heb de afgelopen 6 dagen 61 uur gewerkt (waarvan de laatste twee allebei 13 uur, en ik weet dat dat niet mag maar nood breekt wetten) en dat is dit lichaam niet meer zo gewend.

Gisteren een externe Iso-audit gehad, op een heel kleinigheidje na had ik alles in orde, laat die auditor nou vroeger nog met een meisje bij mij (in Sittard) in de straat gevrijd te hebben (wel een knap meisje), toen was het ijs gauw gebroken en konden we nog even babbelen over vroeger :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

the Stig

Goeiemorgen op deze weer veel te vroege morgen  :mrgreen:

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh


the Stig


QuattroFrits

Citaat van: the Stig op 06 november, 2009, 14:54:31
Ja ik ook tot een uur of 3!!! :shock:

:shock: En je plaatst je bericht om 03:54:31 pm, hoe moet ik dit nou zien ?   :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

goedenacht  :lol:

als er morgenavond nog mensen van t forum naar t hubertusbal in de timpaan willen komen zou ik zeggen kom :) er is 7 euro entree maar er speelt vanaf 9 uur de hele avond een van de 2 bands ( eager beaver of just 2 perfect )

gegroet crazy J
living the life the way it comes

DeWitte

goeiemorgen, de dwarskes zullen er zijn, kun jij kaarten reserveren :yes6rs:? pb me ff je 06nr
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

goedemorgen, ben alweer een paar uur aan het werken terwijl ik eigenlijk hier: http://toylanderownersclub.com/forum/index.php/topic,380.0.html mee aan de slag wilde gaan  :evil:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gassie

Citaat van: Busaberke op 07 november, 2009, 07:48:34
goedemorgen, ben alweer een paar uur aan het werken terwijl ik eigenlijk hier: http://toylanderownersclub.com/forum/index.php/topic,380.0.html mee aan de slag wilde gaan  :evil:
heb het even gelezen mooi projectje  :worship-cool:
KTM SMT 2011