Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

the Stig

Citaat van: QuattroFrits op 06 november, 2009, 17:08:37
Citaat van: the Stig op 06 november, 2009, 14:54:31
Ja ik ook tot een uur of 3!!! :shock:

:shock: En je plaatst je bericht om 03:54:31 pm, hoe moet ik dit nou zien ?   :shock:

Ik dacht dat ik tot 3 uur 's nachts moest werken echter het is 4 uur half 5 's nachts geworden  :D

Joepie1958

Nou weet ik waar BB uithangt, build your own LR :yes6rs:
Stuur me eens een uitnodiging, dit wil ik wel eens in het echt zien :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: Joepie1958 op 07 november, 2009, 14:23:47
Stuur me eens een uitnodiging, dit wil ik wel eens in het echt zien :worship-cool:



maar beter nog: wacht ff tot begin volgend jaar, dan zal 'ie wel zo'n beetje gereed zijn.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Smells like rubber

Joepie1958

Goedenavond :)

Joepie gaat as. woensdag met 1 of 2 GS rijders een voorverkenning doen van de Unstoppable GS Challenge van het BMW GS forum, die geprogrammeerd staat voor het weekend van 19-20-21 maart 2010, deze challenge bestaat uit maar liefst 4 verschillende ritten :yes6rs:
1x road
1x standaard
1x otr
1x otr extreme
we gaan de standaard route rijden maar ik heb al opdracht gekregen om me toch voor te bereiden op veel off road.
verslag gaat volgen. :thumbsup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

alweer goedenavond

joepie is terug van de UGSC :yes6rs: het lijkt er sterk op dat ik morgen met heftige spierpijn rondloop, zal even een fotootje maken van mijn vettige brommert :lol:, het was plaatselijk heftig, verslag volgt. ;)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Goede avond,

ben benieuwd hoe jeje brommer hebt begaaid! haha

Joepie1958

Goedemiddag,

hieronder het verslag op de site van de GS club, foto, helaas niet, was alweer bijna schoon na de regenbui van vanmorgen, toen nog voor één euro afgespoten bij de carwatch en hij zag er alweer bijna schoon uit.


De standaardroute noemen ze het.........  :oops:
Ik noem het toch liever de challenge zonder noppen, en het gaat echt wel zonder  :lol:

Nadat we de bandje gedeeltelijk ontlucht hadden  :mrgreen: ging het feest beginnen, door omstandigheden begonnen we echter niet aan het begin van de route maar ergens ertussen in.
Ging wel aardig en ik dacht nog.......... is dat alles, oh,oh,oh is dat alles wat er is....
Maar naarmate we wat verder kwamen en de eerste doorwading zich aandiende begon het leuker te worden en ook de weggetjes werden uitdagender, na een kopje koffie bij le Baton rouge (Drikkes en Paul nog bedankt voor de bammetjes) ging het weer verder en de wegen begonnen langzaam op te drogen, daar hadden de bos- en veldweggetjes geen last van, die bleven wel nat.
Ik had van Hupy-pupy al via de mail wat aanwijzingen gekregen over do's en don'ts in het onverharde en dat kon ik vaak goed gebruiken  :roll:
Een erg goede aanwijzing was.............. als je in een spoor zit, blijf er dan in rijden............ maarja, Joepie vond het middenstuk veel mooier en harder en toen kon ik de volgende tip..stap af voordat de motor plat ligt.. goed gebruiken, ik stapte idd. op tijd af en de schade bleef beperkt tot een verbrijzelt linker bh'tje maar dat is eigen schuld dikke bult.
Nadat Paul mij geholpen had om het brommertje weer rechtop te zetten ging ik toch nog redelijk ongeschokt verder  :shock:

Het zwarte gat van Hub.......... geen commentaar, dit moet je zien en meemaken, hierbij is het bruggetje van Jos een scheullepilletje  :D

Het bospad, kwestie van doorrijden en staan blijven
Na een hot chocolat en Apfelstrudel begonnen we aan..........

De billenknijper, hierover verschilden we van mening, het is eigenlijk simpel geschreven even bergje op, bergje af  :yes6rs:
Drikkes vond berg-af het lastigst, ik vond berg-op het moeilijkst, dus onder de streep was zowel berg-op als berg-af een Challenge  :twisted:
In vergelijking met de foto's die ik gezien heb van het zeeland-weekend was mijn motor maar minimaal vuil, maar zeeuwse klei is natuurlijk veel plakkeriger dan Belgische  :evil:

Helaas wordt de gladde route niet meer gecontroleerd, maar ik had ook al tegen Paul gezegd dat hij mij maar niet moest vragen om mee te gaan  :oops:

Mijn advies: blijf maar allemaal weg, het wordt zeker een saai weekend met allemaal saaie mensen op een saaie route en een saai samenzijn op een saaie camping........... en als je zonodig wil zwemmen vragen we de eigenaar wel om het zeiltje van het buitenbad te halen (als er tenminste geen ijs meer op staat, maar dan kun je misschien schaatsen)  :D
Cu there  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

goedemorgen :cry:
het regent het regent mijn motor wordt niet nat (want ik laat 'm maar binnen :oops:)
vrouwtjelief mag om 13.00 gaan lessen oppe brommert :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Middag,

vanmorgen was het best lekker om nstukje te rijden. Zodra ik op m`n werk aankwam begon het lekker te druppelen!  :lol:

crazy j

goedenavond

even een vraag zijn er hier nog leden die 'verstand' van laptops hebben.
ik zit namelijk met het volgende probleem.
de laptop van mij herkent sinds een 2tal weken de mp4 niet meer.
als ik hem met kabel inplug op de usb poort geeft de speler aan dat hij gekopelt is ( ook word hij dan opgeladen)
maar op de laptop zelf kan ik hem nergens vinden. en als ik naar nieuwe hardware laat zoeken word geen nieuwe hardware gevonden.
ook het besturingsprogram van de mp4 zelf geeft aan dat hij niet gekopelt(aangesloten is)
iemand hier wat mij hiermee kan helpen ??

groeten J



als mijn probleem in een ander topic thuis hoort mijn excusses hiervoor dan
living the life the way it comes

B-Witch

heb je al eens geprobeerd om je laptop terug te zetten naar een datum voordat je probleem zich voor deed dmv systeemherstel
Mijn ervaring is dat veel problemen zo op te lossen zijn..
Verder heb ik er geen verstand van, succes met het zoeken naar een oplossing
;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 november, 2009, 20:41:26
heb je al eens geprobeerd om je laptop terug te zetten naar een datum voordat je probleem zich voor deed dmv systeemherstel
Mijn ervaring is dat veel problemen zo op te lossen zijn..
Verder heb ik er geen verstand van, succes met het zoeken naar een oplossing
;)
dat heb ik nog niet geprobeerd. had ik wel al eens aangedacht maar raar genoeg kan ik de optie systeemherstel niet vinden op de laptop
normaal op de gewone pc gebruikte ik inderdaad deze optie vaker om evt problemen proberen op te lossen maarja
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: crazy j op 15 november, 2009, 20:56:21
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 november, 2009, 20:41:26
heb je al eens geprobeerd om je laptop terug te zetten naar een datum voordat je probleem zich voor deed dmv systeemherstel
Mijn ervaring is dat veel problemen zo op te lossen zijn..
Verder heb ik er geen verstand van, succes met het zoeken naar een oplossing
;)
dat heb ik nog niet geprobeerd. had ik wel al eens aangedacht maar raar genoeg kan ik de optie systeemherstel niet vinden op de laptop
normaal op de gewone pc gebruikte ik inderdaad deze optie vaker om evt problemen proberen op te lossen maarja


Alle programma's, bureau accesoires, systeemwerkset....daar kun je het vinden (iig bij Vista)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

welke windows gebruik je en welke MP4 ? is het USB 1 of 2.0 ? het herinstalleren van de driver of de driver van de USB kan veel oplossen...
Als je Vista gebruikt.... :-X Vista heeft wel vaker van dat soort probleempjes.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009