Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Een zeeer goeiesmorgens deze morgen  :mrgreen:

Ik ben verheugd te kunnen melden dat mijn motortje me stiekem toch niet in de steek heeft gelaten.
In plaats van lek te zijn is waarschijnlijk een vlotter even blijven hangen na de winter waardoor de
bezine er onderuit liep. Toen ik hem van de week starte met iemand erbij die meer verstand van dit
soort zaken heeft bleef hij kurkdroog!!

:woohoo:

Het was dat ik Sas in Valkenburg af moest zetten vanochtend, anders was ik met de motor naar het
werk gegaan!!

DeWitte

eey klasse, maar er rijden ook bussen naar V-burg

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

en waar jij woont is het toch ook niet ver te voet....(bij nader inzien, is het te voet evenver als met de auto.. :mrgreen:)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Eén goede avond...

Eindelijk de eerste km's van het seizoen gereden op m'n oud zwart beestje.
Niks spectaculairs, even via Wittem in Gulpen de bandjes gaan pompen en
daarna moest ik ff in Valkenburg zijn.

Voelde weer heerlijk vertrouwd en ik kan niet wachten om weer eens in de
Eifel te gaan spelen. Kijken hoe dat weer gaat  :mrgreen:.

Mounty

een goede nacht dan maar  :mrgreen:
volgende week ook maar nog us de ace uitlaten...gisteren opgehaald met nieuwe rubbers op de wielen dus kan er weer ff tegen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Een goede morgen.

Zo te zien gaat het weer me niet in de steek laten de komende 3uur!  :lol:
Dus duik fftjes de Eiffel in!  :worship-cool:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Yvil

Goeiesmorgens deze morgen.

Helemaal met je eens Timeeh  :yes6rs:

crazy j

even een nieuw kickje geven

goedenacht iedereen

morgen weer naar school  :yawn:
living the life the way it comes

Mounty

kee dan... goeie morgen  :mrgreen: nog twee daagjes werken en alweer een paar vrij..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

morguuuuuuh ik heb voorlopig verplicht vrij :twisted: gezellig als je nog niet eens een pint kunt vasthouden :evil:
Smells like rubber

Maddog

Goede morgen! vanaf morgen avond een lang weekend op de veluwe :cool: merja klinkt relaxer dan dat t is (begin van m'n militaire cursus als reservist  :D )
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

Joepie1958

He maddog, gefeliciteerd, wordt je zandhaas of generaal :mrgreen:
Heet dat nog steeds Natres?
Denk eraan, als ze vrijwilligers vragen om een stap voorwaarts te doen, stap dan gelijk achteruit :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Maddog

Goeie moggol!

Hahaha nee geen natres wil het iets relaxer hebben dus ik ga naar de Groep Luchtmacht Reserve (Glr)
ben meer een zandhaas nu ben ik Soldaat3, dat is het laagste wat er is merja na de opleiding niet meer :P Hopelijk word het een leuk bijbaantje  :D
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!