Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Yep, het is gelukt met de aanhangwagen en we zijn goed aangekomen.
We hebben al aardig wat kilometers door de bergen gemaakt.
Tot nog toe mogen we niet klagen, ondank dat het een dag alleen maar heeft geregend en ik vandaag ziek ben  :roll:
Maar morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen, we hebben dit jaar weer heel veel nieuwe mooie weggetjes gevonden. Ik kan het iedereen in ieder geval aanraden hier, ook zonder brommer trouwens.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

alé dah...goeiesmurgens allenei..de helft van de wirkweak zit der wir bienoa op.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Marcel B. Pan Rijder

Je leeft maar één keer.....

d'r Blieje

Welterusten!
Zit in Donets'k, Oekraine voo r't werk. En dan moet 't wel doorgaan s'avonds. Dus tot 4 uur in Night Club "Virus" rondgehangen. Vanmorgen besprekingen met architecten en de klant. Nu bijslapen. Want vanavond moeten we naar Tribuna. Dit is een nachtclub in het splinternieuwe voetbalstadion van Donets'k. Je moet toch wat over hebben voor de baas wa!?

Trusten...
Blieve lache...8)

SuzukiLimburg

Goedemiddag,

Nog een uurtje of 2 en dan zit de week hier er weer op.

@d'r Blieje: Klinkt allemaal heel vervelend daar in Oekraïne :D Geldt daar ook bier voor 50 cent en vrouwen voor een euro?  :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Dwars wil ook wel bier voor 50 cent.. :mrgreen: :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Singa, het echte Thaise bier :D
Ik weet alleen niet wat de vrouwen kosten :shock: een ex-collega van me had zijn vrouw daar weggehaald, aardig, die vreten de kippen volledig op, inclusief poten, ogen en snavels :puke:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Zo heb je wel nooit kliekjes. Hoef je ook geen hond te kopen  :mrgreen:
EN als ik dan toch een bruidje ergens moest gaan halen dan zou ik eerder richting Rusland trekken, maar smaken verschillen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

#414
jij houdt ook van dikke tieten?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Goedemorgen.... vrouw naar het werk gestuurd zodat ik ook een dag vrij heb  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

goeiemorgen, dat doe ik volgende weekend weer :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Goedeavond, gisteren een puppie gekocht voor de vrouw. Voorlopig weer voldoende pluspunten om me vanalles te kunnen permitteren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.