Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

d'r Blieje

Citaat van: SuzukiLimburg op 15 oktober, 2010, 14:14:31
Goedemiddag,

Nog een uurtje of 2 en dan zit de week hier er weer op.

@d'r Blieje: Klinkt allemaal heel vervelend daar in Oekraïne :D Geldt daar ook bier voor 50 cent en vrouwen voor een euro?  :-X

Niet helemaal waar...  :(

Het bier kost toch al gauw een euro of twee! (in een club dan) De vrouwen drinken wiskey of mojito's, zo'n drie euro... En die meiden zuipen je volledig onder de tafel. Dus een vrouwtje voor een euro zit er helemaal niet in!!!

@Dwars: De vrouwtjes in de Oekraine zijn klein van stuk en slank en staan op hakken van een halve meter... (Geen dikke tieten, wel super sexy  :yes6rs: :yes6rs::yes6rs:)

Ohw ja, Goedemorgen!
Blieve lache...8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Goeiesmorges,

@ D'r Blieje: Dat krijg je in die 'dure' clubs natuurlijk, daar komen de duurdere vrouwen. Dan kun je beter naar de kroeg gaan en daar ene opscharrelen :D

En op verzoek voor Joepie een puppie-fotooke (ok, 2 dan).

Aan de voet bij QuattroFrits:


Bij zijn nieuwe vrouwtje:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Beetje laat maar toch nog een goede morgen... :mrgreen:
Vandaag een dagje vrij.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

alweer?

ben ik de enige die aan ut sjoefte is?
:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Nog net n goeie morge. Ik zit ook gewoon lekker opt werk! :D

Yvil

Goeiesmiddags deze middag....

Ik moet ook gewoon werken hoor  :?


:mrgreen:

Marcel B. Pan Rijder

Mot ook werken, maar nog twee uurtjes, dan gaat het weekend weer beginnen! :yeah:

Leuke foto's van de hond! Hebben we ook foto's van die meiden uit de Okraine? :naughty:
Je leeft maar één keer.....

Mounty

Citaat van: Dwars® op 22 oktober, 2010, 10:42:48
alweer?
:mrgreen:

jup.(vanmiddag de uitslagen van de onderzoeken in het ziekenhuis gaan aanhoren..).en maandag en dinsdag ook nog maar vrij genomen... :mrgreen: :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

Ik heb ook vrij vandaag, een stukje met de cb geweest rijden. Daarna afgetankt , accu eruit , en de hele motor in de WD40 gespoten. Voorlopig komt die de garage niet meer uit.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Timeeh

Goeiemorgen!

Vandaag weer voor de 1e keer sinds dit seizoen met de auto naar t werk gegaan. Waarom: Omdat de Ms. het raam al ijsvrij had gemaakt voor me.
Maar wat valt dat weer tegen. Morgen weer brommeren, als het nog niet sneeuwt of er zout ligt haha.

Mounty

goeiemiddag....

Het weer word weer ff zachter...dus het vriezen is dan ff gedaan. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Goeiemiddag,

Tja, zolang het vriest, regent het niet moet je maar denken.
Ik heb liever vrieskou op een zonnige dag, dan een grauwe regenachtige dag.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Marcel B. Pan Rijder

Blijf zelf rijden. Een beetje kou kan geen kwaad en zolang de we droog is, is niets aan de hand. Stop pas met rijden als ze met de verdomde pekel gaan strooien. Funnest voor de motor. Was blij deze week dat ik met de motor naar het werk ben gegaan, moest naar Venlo. God tering wat is het druk op de A2 tot Maasbracht, één fille. Lang leven de motor!! :nana9oi:
Je leeft maar één keer.....

SuzukiLimburg

Goedemiddag vanuit Venlo,
Ik moet al ruim anderhalf jaar 2-3 keer in de week door de spits naar Venlo en terug, dus waarom zou het jou beter gaan  :-X  :mrgreen:
Eens opletten of ik je tegenkom terwijl ik met het koekblik in de rij sta.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!