Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

the Stig

Goeiemiddag,

Ik heb dat van die engelstypende wacko wel gelezen maar heb er net niet meer op gelet.

DeWitte

gooiemiddag,

zal een van de modjes wel hebben weggemieterd (ik was ut niet iig) spam van onnozelaars doen we hier niet aan wa ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

goedenavond...........

Joepie is weer van het dak af.........., ergens zit een lek in het platte dak van de achterbouw,
eerst gisterenmiddag, avond en vanmorgen de tuinslang opgerold en opgeborgen, en nee, het is geen tuinslang van 25 meter, maar van 50 meter, en dan 30 stuks, dus even 1,5 km slang op moeten rollen :oops: :oops:
Nu bijna alle kiezeltjes eraf, morgen die 66 m2 maar een gaan nakijken waar de problemen zitten :shock:
Ik heb zo'n idee dat m'n armen ongeveer 1,5 cm langer zijn geworden, dat stelt wel gelukkig de aanschaf van een leesbril weer even uit :lol:
wat is het toch lekker relaxed als je vakantie hebt :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Goede 's avonds,

Heeft je vrouw ook gezongen: kom van dat dak af??

Enjoy je vakantie en veel succes met het zoeken van het lek !! ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Citaat van: Joepie1958 op 16 september, 2009, 19:53:58
goedenavond...........

Joepie is weer van het dak af.........., ergens zit een lek in het platte dak van de achterbouw,
eerst gisterenmiddag, avond en vanmorgen de tuinslang opgerold en opgeborgen, en nee, het is geen tuinslang van 25 meter, maar van 50 meter, en dan 30 stuks, dus even 1,5 km slang op moeten rollen :oops: :oops:
Nu bijna alle kiezeltjes eraf, morgen die 66 m2 maar een gaan nakijken waar de problemen zitten :shock:
Ik heb zo'n idee dat m'n armen ongeveer 1,5 cm langer zijn geworden, dat stelt wel gelukkig de aanschaf van een leesbril weer even uit :lol:
wat is het toch lekker relaxed als je vakantie hebt :twisted:

Het kan aan mij liggen en misschien stel ik een domme vraag. -> Mocht dat het geval zijn geef ik alcohol de schuld  :-X

Maar WTF moet je met 1,5 km tuinslang??? EN als die al op het dak ligt (aangezien je een lek in het dak hebt), is het dan geen dakslang???
En als je 1,5km slang oprold heb je volgens mij alleen al een achterbouw nodig om de slang op te kunnen bergen....


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig


Timeeh

Moggel,

denk dat hier iemand milieubewust bezig is!  :lol:. En ik neem aan dat als een slang lek is.... dit niet meteen betekend dat hij ook door het dak heen moet lekken....  :lol:


Joepie1958

goedenavond


En.......... alweer van 't dak af, even een paar dingen duidelijk maken
Er ligt een verdeler met 30 aansluitingen voor tyleen slang, deze slangen van 50 mtr. lengte komen ook weer bij elkaar in zo'n verdeler, van hieruit gaat het water dat uit m'n zwembad gepompt wordt ook weer terug hetzelfde bad in..., bij zonneschijn heb ik zo een temperatuursverhoging bij ingaand water van 19 graden, uitgaand water van ongeveer 26 a 27 graden, dus principe van zonnecollectoren, maar deze is dus handmade :yes6rs:. Capaciteit ongeveer 2m3 per uur :cool: Aangezien het badje ongeveer 100 m3 inhoud heeft duurt het toch wel even voordat het water heet is.
Het lek is denk ik boven, vermoedelijk is de afvoeraansluiting de boosdoener geweest, ik heb ongeveer 6 m2 dakbedekking moeten vervangen, het meeste werk is klaar, morgen afwerken, en dan maar afwachten wat de dames hier verzinnen, want ze vinden het al erg dat ik misschien een dag niets te doen heb. :-X
Morgenvroeg ben ik oppas opa dus moet ik noodgedwongen :D met m'n kleindochter spelletjes doen of naar Plop, Pip en Woezel, Dora, Bruno, Kaylan of een van de andere tv figuren kijken :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Goeiemiddag,

als je n ongeluk ziet gebeuren.... help ze dan voor je eigen bestwil NIET zo!  :lol:

Bizar verhaal op de site van het Noordhollands Dagblad. De 23-jarige Remco Dekkinga was getuige van een verkeersongeval in Heemskerk, waarbij een auto 2x een (en dezelfde) fietser overhoop reed en onderweg ook nog een voetganger raakte. Als je zoiets ziet kun je dus twee dingen doen. Foto's maken voor op Dumpert of de slachtoffers helpen. Remco koos voor het laatste en bood de gewonde fietser aan even in zijn auto tot rust te komen. Daar verklaarde de vrouw pijn in haar nek te hebben, waardoor de hulpdiensten het dak van de wagen stuk knipten om haar er zo voorzichtig mogelijk uit te kunnen takelen. Netjes geregeld van Remco toch? Zouden meer mensen moeten doen is onze gedachte. Maar daar denkt een woordvoerder van 'een van de grootste Nederlandse autoverzekeraars' dus heel anders over. Citaat: "Best begrijpelijk dat de jongeman het aanbod deed, gezien alle heftigheid van de gebeurtenissen. Maar ons advies is: niet doen.'' De schade aan de auto wordt namelijk NIET vergoed door de verzekeringsmaatschappij. Als mevrouw nou alleen een beetje had gebloed was er geen probleem geweest, maar opgeknipte daken, dat gaat toch echt iets te ver. Jammerrr Remco, had je maar niet zo behulpzaam moeten wezen. Oh ja. De gewonde mevrouw had alleen een gebroken enkel en maakt het prima.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/kennemerland/article5154436.ece/Gewonden+bij+aanrijding+Heemskerk+(update+met+video)


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 19 september, 2009, 11:59:04
:rofl: kijk en daarom rijden wij nou cabrio

heb je anders nog nooit oude dames zien oppikken
KTM SMT 2011

DeWitte

goeiemiddag,

alles boven de 18 en 45 kg mag mee :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

#88
Citaat van: Dwars® op 19 september, 2009, 13:43:00
goeiemiddag,

alles boven de 18 en 45 kg mag mee :mrgreen:

Middag,

Have Fun!!

Te vinden in Heerlen bij de Q-park!  :lol:

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 19 september, 2009, 13:43:00
goeiemiddag,

alles boven de 18 en 45 kg mag mee :mrgreen:

hoezo ?

lig je altijd onder  :mrgreen: