Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

crazy j

goeieavond :D:D:D

net terug van een heerlijk avondje roda :D:D
eindelijk weer gewonnen :D:D:D
living the life the way it comes

Joepie1958

goedenavond,
we zijn vanavond even bij de ballonnetjes in Hoensbroek wezen kijken, gelijk even een optreden van Jack Vinders meegepikt, die moest ook nog naar Roda....... en morgen is de grote dag voor moeders, Leontiens Lady Ride in Den Bosch, kan ze lekker fietsen en mannen mogen niet meefietsen, dus ga ik morgen Den Bosch verkennen :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Goedeavond.
Soeswief is weer back in town, errug fijn om dan te horen dat mijn clubpie Roda weer es gewonnen heeft, en dat de kids het met Oma naar de zin hebben gehad.
Het leven is geweldig !!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 september, 2009, 19:59:18
Goedeavond.
Soeswief is weer back in town, errug fijn om dan te horen dat mijn clubpie Roda weer es gewonnen heeft, en dat de kids het met Oma naar de zin hebben gehad.
Het leven is geweldig !!!!!!!

ahaaa dan heb ik t toch goed gezien vorige thuiswedstrijd dat soeswief op west zat  :D
living the life the way it comes

Joepie1958

Goeienacht,
he koetnaas, veur dich noch ummer mevrouw Suzuki-Girl :D
De fiets-vrouw had weer een grote inhaalslag gemaakt, ze stond ongeveer als 800e aan de start, als eerste groep niet-wielrensters reed een groepje K-Mar dames, die had ze toch nog even ingehaald :worship-cool:(en de rest voor zich ook :))
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: crazy j op 20 september, 2009, 21:46:28
Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 september, 2009, 19:59:18
Goedeavond.
Soeswief is weer back in town, errug fijn om dan te horen dat mijn clubpie Roda weer es gewonnen heeft, en dat de kids het met Oma naar de zin hebben gehad.
Het leven is geweldig !!!!!!!

ahaaa dan heb ik t toch goed gezien vorige thuiswedstrijd dat soeswief op west zat  :D


Goed gezien!! we (ik en mijn jongste zoon) zitten altijd op West, een aantal thuiswedstrijden per jaar pikken we altijd mee

Goediemorgen trouwens ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

goeiemorguuuuu

zoo crazy is weer op school  momenteel 2 uurtjes nederlands en engels aangezien ik het vak af heb en toch naar de les moet  komen mogen we alle andere zooi doen duss ook MFL :D:D
living the life the way it comes

Timeeh

#98
Goeiemorgen,

ik heb t alweer gehad voor deze week  :puke:

Nog iemand nBmwtje aant zoeken??

Sonderangebot! Mooie witte BMW 318i gespot op Ebay Deutschland. Stijlloos youngtimertje met TUV-keuring tot 2010. Van een jong vrouwtje geweest. Veiling sluit overmorgen en hoogste bod staat momenteel op 301 euri. Ow, en roept u meer dan 700 euro, dan krijgt u vrouwtje erbij.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270457772653&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1123

Yvil


Steefke™

smiddags

Net ff een systeemprobleempje motte oplossen dus nu pas tijd voor een bammeke. :evil:
Smells like rubber

Timeeh

Goeiemiddag,

hier opt werk nu al bijna 1week n 'systeem'probleempje! Word er gek van  :lol:

DeWitte

goeiemiddag,

Net geregeld: Vrijdag komt er een grote advertentie in de krant vd Ride 4Fun gratis en voor nop. Ik hoop dat er velen van jullie langs de route komen kijken.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Goeiemiddag,

Net alle spullen van veolia ingeleverd. Dit was dus mijn veolia avontuurtje  :(

Timeeh

Citaat van: the Stig op 22 september, 2009, 14:54:59
Goeiemiddag,

Net alle spullen van veolia ingeleverd. Dit was dus mijn veolia avontuurtje  :(

Middag.... hebben ze je eindelijk ontslagen??  :thatsgay: