Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

Goejemiddig, net een nieuwe gel accu in de gs gezet (onder de tank  :?)  Bij de Hobbyist in Hunsel gehaald met 25% korting. Ze hebben het hele jaar door korting van 25% , en iedere week op verschillende onderdelen. Abs doet het nu weer, en start een stuk sneller
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

Goedenavond, deze dag doorgebracht in het gezelschap van een aantal all-roaders, voornamelijk BMW, we zijn gaan BMWen (Beschouwelijk Motor Wandelen).
Leuke tot zeer leuke weggetjes in Zuid-Limburg, nog zuidelijker en vervolgens de Ardennen, sommige wegen waren wel een beetje slecht, daar moet je met bepaalde motoren toch echt de max. snelheid rijden anders stuiter je eraf. oa. een weg met max. 40, koekblikkers reden dat niet eens want anders knalden ze zo met het hoofdje tegen het dak (behalve de cabriorijders maar die hebben dan weer last van openvallende deuren :-X).In Limbourg over een kasseienweg gereden die ze volgens mij in de tijd van de Romeinen hebben aangelegd en daarna nooit meer iets aan hebben gedaan :twisted:
Op de (snelle) terugweg nog een keertje over die 40 weg , toen onder leiding van Zwerver, en aangezien we met z'n drieen allemaal alleen op de motor zaten hebben we die 40 maar verdubbelt (eigenlijk niet Joepie zaak), ik had toch wel medelijden met het Smartje dat ik daar voorbij vloog :oops:
Verder een gezellige rit onder leiding van Ernst en Sylvia (luie motorfiets en Sylvia Stuurman) :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

even een toevoeging (met dank aan soppegreun van het GS forum) :worship-cool: :worship-cool:

http://www.vimeo.com/6555539
de rijder aan het begin van het filmpje ...... joepie himself :mrgreen:..............
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

goeiesmorges, zeg joep dat was echt wanjele hier rondom Eys wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Goeiemorgen, dit zijn toch echt geen tijden om op te staan na een weekend  :mrgreen:

crazy j

goeiesmorgus

nee indd k was ook al om kwart over 7 op om naar school te gaan kom je daar krijg je lesrooster + infoboekje in handen geduwt en mag je naar huis omdat toch niemand boeken bij zich had. dat waren ze vergeten in de brief te schrijven dat je boeken moest meenemen :-X :roll:
duss na n uurtje was ik alweer thuis.
krijg je toch spontaan slechte zin van als je voor zoiets naar school moet
maarja morgen maar een nieuwe poging
living the life the way it comes

Timeeh


Yvil

Goede morgen (nog net  ;))

Citaat van: crazy j op 14 september, 2009, 09:29:22
goeiesmorgus

nee indd k was ook al om kwart over 7 op om naar school te gaan kom je daar krijg je lesrooster + infoboekje in handen geduwt en mag je naar huis omdat toch niemand boeken bij zich had. dat waren ze vergeten in de brief te schrijven dat je boeken moest meenemen :-X :roll:
duss na n uurtje was ik alweer thuis.
krijg je toch spontaan slechte zin van als je voor zoiets naar school moet
maarja morgen maar een nieuwe poging

Wat zeur je nu man!! Je hebt toch een vrije dag en je bent voor 12 uur je nest uit,
dus je hebt er ook nog wat aan. Ik weet nog uit mn schooldagen dat ik juist slechte
zin kreeg van daar zijn, en dus niet van naar huis gestuurd worden...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DeWitte

goeiemorgen,

:shock: gek wa dat je op school boeken moet meenemen? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

#54
Citaat van: Yvil op 14 september, 2009, 10:46:04
Goede morgen (nog net  ;))

Citaat van: crazy j op 14 september, 2009, 09:29:22
goeiesmorgus

nee indd k was ook al om kwart over 7 op om naar school te gaan kom je daar krijg je lesrooster + infoboekje in handen geduwt en mag je naar huis omdat toch niemand boeken bij zich had. dat waren ze vergeten in de brief te schrijven dat je boeken moest meenemen :-X :roll:
duss na n uurtje was ik alweer thuis.
krijg je toch spontaan slechte zin van als je voor zoiets naar school moet
maarja morgen maar een nieuwe poging

tja vrije dag heb je wat aan weer is 3x nix iedereen is t werken of zit op school dus hang je wat thuis nix te doen was k liever tot na 12 in bed blijven liggen :P:P heb je meer aan dan naar die klote school te gaan wat zich zelf tegen spreken van alle kanten
als ik dat geweten had dan was k vandaag mooi naar stage gegaan had ik nog wat verdient eraan ook nog :)

Wat zeur je nu man!! Je hebt toch een vrije dag en je bent voor 12 uur je nest uit,
dus je hebt er ook nog wat aan. Ik weet nog uit mn schooldagen dat ik juist slechte
zin kreeg van daar zijn, en dus niet van naar huis gestuurd worden...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tja joa is maa hoe je t bekijkt was veel liever tot na 12 in bed blijven liggen als k n vrije dag had en nu zit k wat thuis alles is werken of naar school en t weer is ook nog s bagger vandaag
duss k reeg me nog wat verder op aan die ...... school  :mrgreen:
living the life the way it comes

Busaberke

Citaat van: crazy j op 14 september, 2009, 11:29:27
Ik weet nog uit mn schooldagen dat ik juist slechte
zin kreeg van daar zijn, en dus niet van naar huis gestuurd worden...


:stupid:

bij de MTS in Maastricht waren er ook nog eens enkele kroegen in de buurt, dus weggestuurd worden was nooit een probleem  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: Busaberke op 14 september, 2009, 11:33:28
Citaat van: crazy j op 14 september, 2009, 11:29:27
Ik weet nog uit mn schooldagen dat ik juist slechte
zin kreeg van daar zijn, en dus niet van naar huis gestuurd worden...


:stupid:

bij de MTS in Maastricht waren er ook nog eens enkele kroegen in de buurt, dus weggestuurd worden was nooit een probleem  :mrgreen:

Dat klinkt nog zeer bekend in de oren, ook al is het lang geleden.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

bij ons helaas niet moet k al heerlen centrum in gaan
school van mij ligt op rand van meezenbroek en dat staat niet echt bekend als n leuke buurt  :yes6rs:
living the life the way it comes

Yvil

Goedemiddag,

Citaat van: crazy j op 14 september, 2009, 12:45:07
bij ons helaas niet moet k al heerlen centrum in gaan
school van mij ligt op rand van meezenbroek en dat staat niet echt bekend als n leuke buurt  :yes6rs:

Maar in de mindere buurten wonen vaal hele gezellige mensen  :yes6rs:

Had ik in Maastricht ook, zat ik op de Brusselseweg en daar beginnen ook
de "slechtere wijken" van Maastricht zullen we maar zeggen. 500 meter van
de school lag café Camontagne waar ik met twee eensgezinde personen
samen standaard de pauze en tussenuren verbleven.

Daar kwamen ook zeer interessante kleurrijke personen zullen we maar zeggen.
In het begin van het jaar keken ze ons naar buiten (probeerde ze tenminste :mrgreen:)
Aan het einde van het jaar hadden we vaste krukken, een briefje achter de bar en darten
we met diezelfde gasten. Super tijd!!  O0

Jammer genoeg na een jaar van die opleiding moeten gaan  :oops: :twisted:

DeWitte

goeiemiddag

amateurs, ik werd tenminste nog gewoon ouwerwets van school gestampt omdat ik altijd in de kroeg zat te kaarten :mrgreen: toen maar in militaire dienst waar we het kaarten en zuipen tot een kunstvorm hebben gemaakt :rofl: kijk en daar heb je je hele leven profijt van wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away