Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gassie

goeje middag
hier net moeten omrijden omdat een julpener vrachtwagen een peugeotje wou aanduwen 50 mtr verder op hadden de brandweer wagens fijn voor de peugeot gezet kon dus niet zien of er zwaar gewonden zijn
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: Dwars® op 22 september, 2009, 13:51:01
goeiemiddag,

Net geregeld: Vrijdag komt er een grote advertentie in de krant vd Ride 4Fun gratis en voor nop. Ik hoop dat er velen van jullie langs de route komen kijken.
en het weer schijnt ook nog eens mee te zitten net effe gekeken 21 grd mogen we niet klagen  :mrgreen:
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 22 september, 2009, 13:51:01
goeiemiddag,

Net geregeld: Vrijdag komt er een grote advertentie in de krant vd Ride 4Fun gratis en voor nop. Ik hoop dat er velen van jullie langs de route komen kijken.

Goede avond,

Goed geregeld! :D
Wel terug zwaaien hè! :D

B-Witch

goeieavond...en alweer een dagje werk erop zitten.
zo druk dat ik geeneens de tijd krijg om hier af en toe te lezen  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Dwars® op 22 september, 2009, 13:51:01
goeiemiddag,

Net geregeld: Vrijdag komt er een grote advertentie in de krant vd Ride 4Fun gratis en voor nop. Ik hoop dat er velen van jullie langs de route komen kijken.

ik probeer nog wat motorvrienden langs de route te krijgen... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

the Stig

Citaat van: Timeeh op 22 september, 2009, 15:24:23
Citaat van: the Stig op 22 september, 2009, 14:54:59
Goeiemiddag,

Net alle spullen van veolia ingeleverd. Dit was dus mijn veolia avontuurtje  :(

Middag.... hebben ze je eindelijk ontslagen??  :thatsgay:

Goeieavond.... ontslagen  :no: , we waren een beetje uit elkaar gegroeid  :spit:

Timeeh

Moggel.... Zo heb je het mooi omschreven! Ik zit met n griep of weer ik wat thuis!  :-X

the Stig


Timeeh


DeWitte

goeiemiddag

pfffffffffffff net terug van half dagje Arnhem, tering zeg voor 4uurtjes vergaderen 5uur in totaal in de auto gezeten
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Een goede avond

Citaat van: Dwars® op 24 september, 2009, 15:46:33
goeiemiddag

pfffffffffffff net terug van half dagje Arnhem, tering zeg voor 4uurtjes vergaderen 5uur in totaal in de auto gezeten

That Sucks  :yes6rs:

DeWitte

goeiesmorges,

tis een fijne dag om een ritje met een paar speciale mensen door ut heuvelland te maken :mrgreen:
half 8 gaan we al met alle vrijwilligers (20 man) verzamelen om de voorbereidingen te doen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 26 september, 2009, 05:07:36
goeiesmorges,

tis een fijne dag om een ritje met een paar speciale mensen door ut heuvelland te maken :mrgreen:
half 8 gaan we al met alle vrijwilligers (20 man) verzamelen om de voorbereidingen te doen.

goeie morgen...tot straks :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

goeienavond,

kheb maar een paar pilskes genomen op de goeie afloop
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 26 september, 2009, 21:07:43
goeienavond,

kheb maar een paar pilskes genomen op de goeie afloop

Die zullen je ongetwijfeld goed gesmaakt hebben.  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.