Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Nog ns n goeie midaaaag :D.

Ik kreeg van de week een briefje van de Enexis, dat we n energieboer moeten gaan zoeken anders draaien ze de kraan dicht enzo.
Nu ben ik niet zo bekend met de energie boeren.
Verschil tussen/aanbevelingen??  :lol:

DeWitte

goeiemiddag

tjsa die van Enexis dat benne vuillakken, die desmo draait je zo de kraan dicht :mrgreen: Maar eeuh al eens gedacht aan Essent/Nuon/RWE/Eneco/NEM/Greenchoice en velen meer http://www.vergelijk.nl/energie/
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 14 oktober, 2009, 13:00:16
goeiemiddag

tjsa die van Enexis dat benne vuillakken, die desmo draait je zo de kraan dicht :mrgreen: Maar eeuh al eens gedacht aan Essent/Nuon/RWE/Eneco/NEM/Greenchoice en velen meer http://www.vergelijk.nl/energie/

kijk naar zoiets was ik opzoek! Eerst zag ik geen bomen en nu zie ik door de bomen het bos niet meer!  :lol:

Gassie

ben over het algemeen erg tevreden over essent geen vastgezette tariefen en volgens mij niet te duur
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

goeiesnavonds

sow weer een verse Pirelli Scorpion AT laten steken van voren, dus KaTeehM kan er weer ffkes mee door, wereld van verschil en de irritante trilling bij 80 km/h is ook weg :worship-cool: stuurt ook weer wat beter
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig


Yvil


Timeeh


Gassie

KTM SMT 2011

Gassie

goedenavond

hier even een foto van een motorrijder die effe een kneedown doet met 324 km/h
dan moet je toch lef hebben  :worship-cool: :worship-cool:


:yes6rs:
KTM SMT 2011

Joepie1958

#206
goedenavond

:haildaking:

hier is dottore Rotsi helemaal niks bij, denk je wel aan nieuwe knee-sliders, die slijten bij die snelheden wel heeeeel hard :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

goeiemoggel

sow ffkes bij Louis in Aachen langs, nieuwe sjaal en balaclava scoren (kan de oude niet meer vinden :?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 17 oktober, 2009, 09:34:03
goeiemoggel

sow ffkes bij Louis in Aachen langs, nieuwe sjaal en balaclava scoren (kan de oude niet meer vinden :?)

Moggel,

Kzou ook een verwarmde binnenvoering meenemen voor morgen :P.

DeWitte

goeiemiddag,

als ik me zo voel als nu, strontverkouden, koppijn en rillerig, dan blijf ik lekker in bed liggen morgenvroeg :( :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away