Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

Citaat van: BoxerQ op 31 december, 2009, 10:19:04

heb je zo'n lange zaagbladen  :roll:


Nee!! gewoon inzagen, en dan rondom zagen. bosch decoupeerzaag kon dit niet aan.(alle anderen ook niet ben ik bang)
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 31 december, 2009, 10:38:24
Citaat van: BoxerQ op 31 december, 2009, 10:19:04

heb je zo'n lange zaagbladen  :roll:


Nee!! gewoon inzagen, en dan rondom zagen. bosch decoupeerzaag kon dit niet aan.(alle anderen ook niet ben ik bang)

Ik heb al jaren een Bosch en op jouw manier kun je heel veel zagen en als dat niet lukt zul je dan toch een cursus moeten volgen.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

alles kan :lol:
je kunt ook met een cirkelzaag een boom omzagen  :twisted:
als je maar wacht tot ik weg ben  ;)

DeWitte

goeiemiddag dames, tis hier erger dan op een theekransje  :yes6rs: :mrgreen:

ik koop wel een nieuwe :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't

B-Witch

Mannen.... oeverloos dooremmeren over hun speeltjes  :-X :-X

Goedemiddag btw!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Goeiemiddig,

Mansluuj, de grootste auw-wiever die 't geef :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

goedemiddag, net bij de schoonpap gaan verrasje, heb gelijk in 10 minuten 25 televisie-programma's gezien en op de achtergrond (eigenlijk ook keihard) klassiek FM, gezien oa. Richard Dreyffus, Wiener Philharmoniker, Mo-Jones, Eurosport Accidents, Ben Zuidema,, Mathijs van Nieuwerkerk, Irene Lardy, Jef Dieteren, en heel velen die zo snel voorbij kwamen dat ik het niet goed kon zien :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

goedemorgen  :lol:

zo feestdagen voorbij gelukkig maar, krijg een buikje en tieten van al dat vreten
lijk wel een bikerchick 

mooi toch :mrgreen:  heeft de vrouw er een vriendin bij

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 01 januari, 2010, 11:09:52
goedemiddag, net bij de schoonpap gaan verrasje, heb gelijk in 10 minuten 25 televisie-programma's gezien en op de achtergrond (eigenlijk ook keihard) klassiek FM, gezien oa. Richard Dreyffus, Wiener Philharmoniker, Mo-Jones, Eurosport Accidents, Ben Zuidema,, Mathijs van Nieuwerkerk, Irene Lardy, Jef Dieteren, en heel velen die zo snel voorbij kwamen dat ik het niet goed kon zien :worship-cool: :worship-cool:

een zapper..?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

goeiemorgen Limburg, dacht het ging dooien, ligt anders toch weer een flink pak sneeuw hier :?

tjeemig, wordt tijd voor beter (brommert) weer, niet??? :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Citaat van: Dwars® op 03 februari, 2010, 05:10:52
goeiemorgen Limburg, dacht het ging dooien, ligt anders toch weer een flink pak sneeuw hier :?

tjeemig, wordt tijd voor beter (brommert) weer, niet??? :-X

Goeiemorgen, 
Wilde vanmorgen ook weer opstappen  :banghead4rv:
Maar vanmiddag zou alles weg zijn  :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Yvil

Citaat van: Dwars® op 03 februari, 2010, 05:10:52
goeiemorgen Limburg, dacht het ging dooien, ligt anders toch weer een flink pak sneeuw hier :?

tjeemig, wordt tijd voor beter (brommert) weer, niet??? :-X

Goeiesmorgens deze morgen...

Was goed glad van Wijlre t/m Valkenburg. Daarna viel het gelukkig mee.
Maar voor mij heeft deze zooi nu ook wel lang genoeg gelegen  :evil:

Ik stem ook voor beter weer!!