cullinaire herfst rit 2009

Gestart door DeWitte, 09 september, 2009, 21:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

DeWitte

weeronline meld nu voor zondag 35% kans op neerslag? en 16 gr C? zou ut dan toch? we gaan biken dames en heren zoals ut nu uitziet  :yes6rs: :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Joepie1958

shit shit shit, weer of geen weer, mijn deelname staat op losse schroeven, kijken hoe de zieken zich ontwikkelen :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ut weer wordt kappes, nu melden ze voor morgen 75% en zondag 80% kans op regen. Dus???????????????? rit afblazen en 1 week verschuiven?????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#110
Net terug!! heb de route al gereden. Samen met een vriend op zijn bmw van 1960(ding kan verrekt goed mee) Leuke afwisselende route. Lagen toch al redelijk veel bladeren op de weg. Dit in combinatie met de bochtige wegen, en laagstaande zon, heb ik toch wel een aantal angstige momenten gehad. En dan heb ik nog rustig gereden, gezien de leeftijd van de BMW.
God Forgives, I Don't

Gassie

Citaat van: De Sjeng op 09 oktober, 2009, 15:06:03
Net terug!! heb de route al gereden. Samen met een vriend op zijn bmw van 1960(ding kan verrekt goed mee) Leuke afwisselende route. Lagen toch al redelijk veel bladeren op de weg. Dit in combinatie met de bochtige wegen, en laagstaande zon, heb ik toch wel een aantal angstige momenten gehad. En dan heb ik nog rustig gereden, gezien de leeftijd van de BMW.
misschien zijn harley rijders toch snel bang ;)
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: Dwars® op 09 oktober, 2009, 11:57:17
ut weer wordt kappes, nu melden ze voor morgen 75% en zondag 80% kans op regen. Dus???????????????? rit afblazen en 1 week verschuiven?????
van mij mag je hem uitstellen als het echt gaat regenen is het toch niks en gaat er niemand mee

op buienradar
18-10-2009
max 16 °C
min 8 °C
regenkans 8%
0 mm
KTM SMT 2011

Gassie

en als je weer op deze link kijkt http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx dan zie je dat de regen kans vanaf 14.00 toeneemt
KTM SMT 2011

Joepie1958

week uitstellen is ok. maar volgende week moet ik 's avonds om 19.00 op 't werk zijn :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

nog ff en jullie kunnen warme chocomel met slagroom drinken  ;)

jokiair

we kunnen helaas de 18 okt niet.   :no:
Jammer maar wellicht een volgend keer.
Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

De Sjeng

#117
Citaat van: Gassie op 09 oktober, 2009, 16:00:36
Citaat van: De Sjeng op 09 oktober, 2009, 15:06:03
Net terug!! heb de route al gereden. Samen met een vriend op zijn bmw van 1960(ding kan verrekt goed mee) Leuke afwisselende route. Lagen toch al redelijk veel bladeren op de weg. Dit in combinatie met de bochtige wegen, en laagstaande zon, heb ik toch wel een aantal angstige momenten gehad. En dan heb ik nog rustig gereden, gezien de leeftijd van de BMW.
misschien zijn harley rijders toch snel bang ;)

Yep!! vette bochten, diepe afronden, geen vangrail, bladeren op de weg,tegenkomend verkeer en dan een paar seconden niets zien door de laag staande zon. slechte combinatie.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Je moet het zien als een uitdaging :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#119
Yep!! was ook leuk!! alleen heb ik nu(denk ik) de voetpakking eruitliggen vette olielekkage aan de voorste cilinder.
God Forgives, I Don't