cullinaire herfst rit 2009

Gestart door DeWitte, 09 september, 2009, 21:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 15 oktober, 2009, 21:58:33
400 km autobaan op je Duc, dat is pas dapper, en maandag de baas bellen dat de rug niet meer meewerkt............, ga maar lekker met ons mee, dan laten die anderen je wel zien wat rijden is................ en als ik dan ook weer bij ben kunnen we weer verder :mrgreen:

het word anders een rustiger rit en geen race joep
KTM SMT 2011

DeWitte

oh ja? :mrgreen: d'r wordt nie getreuzeld ee

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Sonntag
18-10-2009 
 
9°C 
5°C 
15 km/h 
 
6% 
0 mm 
:cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ksta er wel met mn trommeltje!

Alleen van Ms, weet ik het nog niet zeker. Die wil nog veel in huis doen hier!  :lol:

Maar, rond 11uur bij de tienbaan? Is dat daar bij de grens overgang? de BP???  :naughty:

Gassie

Citaat van: Dwars® op 16 oktober, 2009, 05:21:40
oh ja? :mrgreen: d'r wordt nie getreuzeld ee

:rofl:

Citeerlaten we vooraf stellen, dat er een normaal tempo wordt gereden zodat ook zoveel mogelijk mensen mee kunnen gaan. De wegen zijn tegen die tijd toch niet meer zo schoon en droog en moeten we toch anticiperen zoals ze dat zo mooi noemen. Toch?

een quote van de meester himself
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: Timeeh op 16 oktober, 2009, 13:24:21
Ksta er wel met mn trommeltje!

Alleen van Ms, weet ik het nog niet zeker. Die wil nog veel in huis doen hier!  :lol:

Maar, rond 11uur bij de tienbaan? Is dat daar bij de grens overgang? de BP???  :naughty:

kom kom misses gaat gewoon heeft die van mij ook wat om tegen te neuzelen
trouwens die undercover in pleiding gaat toch ook mee dan  :yes6rs:
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Ik wil wel mee, maar vraag me af of ze nog streng controleren/optreden tegen uitlaatgeluid in de Eiffel.
Ik heb wel voor de vakantie in Italië mijn dB-killers gemonteerd, maar het is nog steeds niet fluisterstil.

Uitlaten wisselen is ook geen optie, want sommige van de imbus-boutjes zijn dolgedraaid en krijg ik dus zo een-twee-drie niet los.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

Citaat van: SuzukiLimburg op 16 oktober, 2009, 20:44:15
Ik wil wel mee, maar vraag me af of ze nog streng controleren/optreden tegen uitlaatgeluid in de Eiffel.
Ik heb wel voor de vakantie in Italië mijn dB-killers gemonteerd, maar het is nog steeds niet fluisterstil.

Uitlaten wisselen is ook geen optie, want sommige van de imbus-boutjes zijn dolgedraaid en krijg ik dus zo een-twee-drie niet los.
denk dat een beetje het seizoen om is voor de duitsers we zitten tenslotte in oktober en je hebt tenminste de killers erin
KTM SMT 2011

DeWitte

met db-killers is vaak voldoende (met E-nr)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Gassie op 16 oktober, 2009, 16:00:47
Citaat van: Timeeh op 16 oktober, 2009, 13:24:21
Ksta er wel met mn trommeltje!

Alleen van Ms, weet ik het nog niet zeker. Die wil nog veel in huis doen hier!  :lol:

Maar, rond 11uur bij de tienbaan? Is dat daar bij de grens overgang? de BP???  :naughty:

kom kom misses gaat gewoon heeft die van mij ook wat om tegen te neuzelen
trouwens die undercover in pleiding gaat toch ook mee dan  :yes6rs:

Ik zal mn best doen! :P
Denk niet dat undercover mee gaat eigenlijk... Zal ns gaan bellen :D

DeWitte

als ut weer maar geen roet weer in ut eten gooit. toch 35 % kans op regen zie ik net en ik was al strontverkouden.
mja we zien wel morgenvroeg wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik ga iig niet mee, is me te koud. :oops:
In de eifel is het altijd nog een paar graden kouder dan hier, en dat is me voor een rit te maken veel te fris.
(ik heb er nog eens een km of 80 bovenop om heen en terug naar Tienbaan te koetsjen) :?
Ik hou het morgen wel op uitslapen en misschien een rondje midden Limburg.
veel plezier voor degenen die wel gaan ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Naar welk weerbericht kijken jullie eigenlijk?
Ik kijk naar de voorspelling voor de Eiffel in ieder geval en daar verwachten ze 5% kans op regen. Maar wel slechts 8 graden.

Ik twijfel nog omdat ondanks de Db-killers er geen E-keur op de uitlaten zit.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Ik ga niet mee, heb geen zin om op koude ondergrond en natte wegen te gaan glibberen en glijden.
Er komen dit jaar echt nog wel dagen waarop de weersomstandigeheden een stuk prettiger en veiliger zijn.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gassie

Citaat van: Busaberke op 17 oktober, 2009, 19:48:51
Ik ga niet mee, heb geen zin om op koude ondergrond en natte wegen te gaan glibberen en glijden.
Er komen dit jaar echt nog wel dagen waarop de weersomstandigeheden een stuk prettiger en veiliger zijn.

gaat er nu wel iemand of haakt iedereen af nu  :-X
KTM SMT 2011