cullinaire herfst rit 2009

Gestart door DeWitte, 09 september, 2009, 21:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gassie



Never mind me,

Ik ben weer eens in een "Zeikbui"  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
i know zei al dat ze nog niet genoeg zitvlees had om mee te gaan  :-X maar dat werd werd verkeerd begrepen  :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

da's ook niet zo slim om dat te zeggen tegen je vrouwke wa? iig we stoppen toch wel geregeld. Kleine Dwarske heeft ook nog niet genoeg zit-uren ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Ik ga er niet bijzijn.
ik zit dan in Kreta stof te happen bij 25°.
Veel plezier allemaal

De Sjeng

#78
Net nog eens de route bekeken maar griesdeck ligt bij naderinzien niet "onroute", wel onroute ligt http://www.bikers-inn.com/ maar heb geen idee wat zij op het menu hebben staan, wel voldoende plaats.
Hopelijk hebben we een beetje weer het weekend.
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

Zoals het nu uitziet ga ik mee, inclusief gast-rijdster. Als het weer te slecht is dan haken we echter af.

DeWitte

Citaat van: ndagh op 05 oktober, 2009, 10:37:55
Ik ga er niet bijzijn.
ik zit dan in Kreta stof te happen bij 25°.
Veel plezier allemaal

verwend jongk ;) amuzeeeeeeee Gert :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Het wordt goed weer zondag :yes6rs:  (ik weet alleen nog niet waar :oops:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Joepie1958 op 06 oktober, 2009, 18:46:13
Het wordt goed weer zondag :yes6rs:  (ik weet alleen nog niet waar :oops:)

Ik wel

Citaat van: ndagh op 05 oktober, 2009, 10:37:55
Ik ga er niet bijzijn.
ik zit dan in Kreta stof te happen bij 25°.
Veel plezier allemaal

Bij Gert op Kreta :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

zondag tot nu toe, bewolkt met zware regen :cry: :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Gassie

Citaat van: Dwars® op 06 oktober, 2009, 20:08:08
zondag tot nu toe, bewolkt met zware regen :cry: :-X
het veranderd met de dag eergisteren was het nog 3 % kans op regen
ik zie het donker in zondag  :-X
KTM SMT 2011

DeWitte

#86
positief denken manne, anders als alternatief ergens samen gaan eten op zondag (na)middag? voor de team spirit zeg maar en de rit 1 week verschuiven??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Het ziet er idd slecht uit voor zondag, op dit moment wordt er 60% kans op regen voorspeld in die regio. Als dat zo blijft, ga ik niet mee.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

dan gaan we wel allemaal samen lekker grieken of wokken? gezellie als ut regent :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

dat kan natuurlijk ook maar dan moeten we dat wel zaterdag beslissen dat er evt nog ergens gereserveerd kan worden
KTM SMT 2011