Hoofdmenu

Kawasaki Versys

Gestart door Gassie, 06 oktober, 2009, 21:29:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

De Versys is een van die motorfietsen die de som van de onderdelen overstijgt. De naam Versys, die is afgeleid van het Latijnse woord vertex (toppunt) en "system", geeft al aan wat de achtergrondgedachte was bij het ontwerp ervan: een ongekend superieur platform dat rijders optimaal plezier biedt in alle mogelijke rijomstandigheden. Er is slechts één rit voor nodig om te concluderen dat de Versys inderdaad zijn belofte waarmaakt.
Internationaal geprezen door zowel pers als eindgebruikers overtuigd de Versys het meest als je ermee gaat zijden. De Versys staat bekend om zijn veelzijdigheid en speelse karakter en heeft motorkenmerken, een chassisbalans en veringsinstellingen die speciaal zijn geselecteerd voor maximaal rijplezier. Dankzij de perfecte controle en feedback van de Versys wordt het vertrouwen van de rijder gestimuleerd onder allerlei rijomstandigheden en bij diverse rijstijlen.

KTM SMT 2011

Gassie

mijn mening lelijk :oops:
KTM SMT 2011

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

het oude model, schijnt wel super te sturen, zal bij deze dan niet minder wezen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Vind hem niet zo heel lelijk , een wat minder 'uitgesproken' uiterlijk dan zijn voorganger.
Gespoten in r800gs kleuren en het kuipje doet me iets denken aan dat van de KTM 990 SM T
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Ik denk dat een bepaalde Katoem rijder het daar niet mee eens zal zijn :mrgreen:
Maar zo'n anfänger Kawa kun je idd. niet vergelijken met zo'n grote-mensen brommert :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Ik heb het niet over dat platgeslagen model van Dwars, maar deze :

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

yep ze lijken idd qua vormgeving daar heeft Karz eens voor de afwisseling gelijk in :mrgreen: voor de rest zijn ut 2 hele verschillende brommerts. Alleen al het verschil van 45 pk oid ten gunste vd ktm?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

...maar ik heb het dan ook alleen over het kuipje   :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

die hokken lijken toch allemaal op mekaar :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

En daar heb JIJ gelijk in :lol:

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.