Hoofdmenu

Kawasaki ZX10

Gestart door Gassie, 06 oktober, 2009, 21:24:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

De Ninja ZX-10R, die met zijn standaardmotor en -chassis al goed is voor professionele raceprestaties, is voor 2010 nog verder verfijnd en voorzien van een nieuwe styling.
De nieuwe voorkuip van de Ninja ZX-10R lijkt wat meer op die van zijn kleinere broertje, de Ninja ZX-6R. Aanpassingen aan het minimalistische paneelwerk en een nieuw ontworpen uitlaatdemper zorgen voor een lichtere uitstraling. Metallicgrijze lak, een kuiltjesafwerking en een minimalistische eindkap verlenen het ontwerp klasse en dragen bij aan het slankere aanzien van de demper.


KTM SMT 2011

Road Racing Tonnie

Kwijl kwijl, dat zou direct mijn volgende motor kunnen zijn, vindt hem zo verschrikkelijk mooi, en bruut, naar men zegt, heel moeilijk te temmen :lol:, wheely wheely wheely.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Gassie

Citaat van: Road Racing Tonnie op 06 oktober, 2009, 22:49:40
Kwijl kwijl, dat zou direct mijn volgende motor kunnen zijn, vindt hem zo verschrikkelijk mooi, en bruut, naar men zegt, heel moeilijk te temmen :lol:, wheely wheely wheely.

rustig rustig je had al hoeveel bekeurinen dit jaar ???? :mrgreen:
KTM SMT 2011

Busaberke

Hmmmm...... lijkt wel een R1, made by Kawasaki  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

daar gaat mijn( voormalige Kawa) hart toch wel sneller van kloppen.  Geweldige fiets

DeWitte

die knippers is ook mooi gedaan van voren
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

japans riesbrenner 13 in een dozien fritekot mit standaard elcheapo rubber remslengskes  :yes6rs:

:mrgreen:  ;)



@Nippon

#7
ja dat moet iemand me eens uitleggen die rubber remleiding
dat 't nog steeds af fabriek nog wordt geleverd  :?

zo duur zijn die krengen toch niet ! en zoveel meter zit er niet op

zelfs op een 2kleppert zijn ze te vinden  :lol: een rvs gevlochten remleiding

DeWitte

rsv? wasda, spul van de srv?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 12 oktober, 2009, 09:07:55
rsv? wasda, spul van de srv?

ik weet nie wat U leest  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away