Hoofdmenu

Kawasaki Z 1000

Gestart door Gassie, 06 oktober, 2009, 21:21:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

de ideale motor om ermee door Geleen te rijden  :jack:

Desmo-devil

Ik vind het een vette fiets en een gewaagd ontwerp. Van sommigen onder ons vraag ik me wel eens af of er uberhaupt iets gemaakt wordt wat ze mooi vinden. Als ik dat afzet tegen waar ze zelf op rijden heb ik soms toch wel mijn bedenkingen over de meningen hier  :mrgreen: No offence he, mijn mening

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 15 oktober, 2009, 21:55:51
Van sommigen onder ons vraag ik me wel eens af of er uberhaupt iets gemaakt wordt wat ze mooi vinden. Als ik dat afzet tegen waar ze zelf op rijden heb ik soms toch wel mijn bedenkingen over de meningen hier  :mrgreen: No offence he, mijn mening

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: Motzippaldy op 14 oktober, 2009, 21:13:53
Citaat van: Herr Tod op 14 oktober, 2009, 18:33:44
Kawa is net Opel... geen identiteit en elk jaar weer een ander merk na-apen :?

Maar Suzuki is Opel (GM)  :mrgreen:


GM heeft een minderheidsbelang in Suzuki als automerk en ondertussen, zoals bekend, ook maar een minderheidsbelang in Opel, dat alweer verder gegeven is aan de volgende Canadese stakker :mrgreen: Maar ik als VW rijder wil daar niet mee geassocieerd worden :lol: Hoe dan ook, de B-King blijft een vette bike :yes6rs: ... uhm de Z1000 bedoel ik! :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: