Het grote verdraagzaamheid topic

Gestart door Desmo-devil, 19 november, 2009, 21:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Even een persoonlijke mening.
ik vind het niet gepast dat sommigen hier geen flauwekulletje meer kunnen verdragen, zeker als het personen zijn die zelf op alle andere topic's mee ouwehoeren en al helemaal als ze zelf moderator zijn en dat feit gebruiken om hun eigen topic's zogenaamd schoon te houden. "gewone"members hebben dat privilege ook niet en moeten er ook mee leven.
No hard feelings  maar moest het ff kwijt.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

#2
jezus Desmo, wie zit er hier in een depressie of zich te vervelen? Ik heb alleen (nu toevallig mijn) advertentie schoongepoetst, that's it. Noem het beestje gerust bij zijn naam.

Daarbij als "gewone" members het gezever in hun topics/ads ook zat zijn, kunnen ze dat aangeven, desnoods via PB als je het niet publiek wil doen en poetsen de modjes het wel voor hun weg. Klaar!

Als iemand, wie dan ook iets wil verkopen hier, krijg je ellenlange topics over hoe en waarom en zou je wel of niet :roll: tering als iemand besluit iets te verkopen ga je er vanuit dat ie daar over nagedacht heeft. In dit specifieke geval bleef vooral jij maar doorzagen en vooral op de man spelen :yes6rs: dus heb ik het verwijderd en dat zal ik ook bij een ander doen voor een ander :yes6rs:

meer is het niet, je mag er gerust meer van maken. :-X Altijd maar kritiek leveren is mij te makkelijk als je het dan toch over verdraagzaamheid hebt.

Daarbij hebben wij sinds jaar en dag een "ouwwiever hok" of desnoods het "lucht je hart " topic waar je mening onverbloemd kunt ventileren.  Deze gaat dan ook op slot in het kader van de overzichtelijkheid :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away