Safe motors Rotterdam houdt opheffingsuitverkoop

Gestart door Road Racing Tonnie, 02 november, 2009, 19:00:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Safe motors uit Rotterdam houdt opheffings uitverkoop, ooit opgerichte door de bekende oud coureur Piet Breedijk, aan de Brielselaan, in een oude bioscoop, waar Piet als eerste motorzaak een coffeecorner had, dit tot zeer ongenoegen van zijn vrouw, maar de zaak liep als een trein, later zijn ze overgenomen, en verhuisd naar de Berkenwoudestraat, waar zij tot de grootsten van ons land behoorden, met meerdere vestigingen, en wat op termijn tot veel problemen heeft geleidt, zoals wel bekend zal zijn.
Maar nu heeft ook Safe Rotterdam de handdoek in de ring moeten gooien, gelukkig maar dat de oud oprichter, dit niet meer mee hoeft te maken, daar hij al is overleden.
Heb van hem nog een tastbare herinnering, in mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Zoals ik het lees zijn ze niet falliet maar wordt de zaak opgeheven en dat is toch een groot verschil.
Bij een faillissement verkopen ze zelf niks meer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: QuattroFrits op 02 november, 2009, 19:09:47
Zoals ik het lees zijn ze niet falliet maar wordt de zaak opgeheven en dat is toch een groot verschil.
Bij een faillissement verkopen ze zelf niks meer.

Dat is denk ik correct Frits, zal hem aanpassen ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Tja, jammer dat het toch een eind rijden is.
Als zeker was dat er interessante dingen lagen voor interessante prijzen dan reed ik er zo naar toe.
Maar voor hetlzefde geld hebben ze wat oude helmpjes uit de 80's liggen en meer van dat soort oude rotzooi wat ergens in een kelder heeft gelegen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!