Hoofdmenu

de aan-hanger

Gestart door DeWitte, 16 november, 2009, 19:41:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

zeg Rick waar had je die motoaanhanger vandaan? gehuurd? waar?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Die had ik bij Boels gehuurd in Hoensbroek, tegenover de Heuts Automaterialen.
Kost 90 Euro voor een week en is echt een net ding.

Op de webiste van Boels staat meer info erover als je even kijkt bij de aanhangwagens.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 16 november, 2009, 20:56:37
Die had ik bij Boels gehuurd in Hoensbroek, tegenover de Heuts Automaterialen.
Kost 90 Euro voor een week en is echt een net ding.

Op de webiste van Boels staat meer info erover als je even kijkt bij de aanhangwagens.

Echt niet veel. Ik had gedacht dat dat wel een stukje duurder was. :yes6rs:
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Steefke™ op 17 november, 2009, 08:13:15
Citaat van: SuzukiLimburg op 16 november, 2009, 20:56:37
Die had ik bij Boels gehuurd in Hoensbroek, tegenover de Heuts Automaterialen.
Kost 90 Euro voor een week en is echt een net ding.

Op de webiste van Boels staat meer info erover als je even kijkt bij de aanhangwagens.

Echt niet veel. Ik had gedacht dat dat wel een stukje duurder was. :yes6rs:

:shock: :stupid:

Timeeh

En voor n dagje ben je E25 kwijt, want bij Boels betaal je ook reinigingskosten enz. Maar, duur is het niet!

SuzukiLimburg

Je betaald bij Boels alleen reinigingskosten voor iets wat je vies gemaakt hebt. Zeker aan een motoraanhanger kun je niet veel vies maken, dus betaal je ook geen reinigingskosten.

90 Euro is op zich geld genoeg, maar je kunt er zelf geen van kopen of onderhouden.
Toch zit ik er aan te denken om zelf zoiets te maken. Altijd handig, zeker als je hem een beetje multi-functioneel maakt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Mss iets voor de volgend jaar. Kan ik den husk naar mee italie nemen. Dan die ouw met de kids aan het zwembad liggen en ik op het achterwiel door ut dörp rijden. :mrgreen:
Smells like rubber

De Sjeng

Koop een clubtrailer (whaaaa :rofl:) en dan uitvechten, wie hem mee krijgt tijdens de vakantie.
God Forgives, I Don't

DeWitte

helemaal nog niet zo'n slecht idee, zo'n ding met een paar man te kopen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: SuzukiLimburg op 17 november, 2009, 19:15:24
Je betaald bij Boels alleen reinigingskosten voor iets wat je vies gemaakt hebt. Zeker aan een motoraanhanger kun je niet veel vies maken, dus betaal je ook geen reinigingskosten.

90 Euro is op zich geld genoeg, maar je kunt er zelf geen van kopen of onderhouden.
Toch zit ik er aan te denken om zelf zoiets te maken. Altijd handig, zeker als je hem een beetje multi-functioneel maakt.


We hebben toch echt schoonmaakkosten betaald, was maar €2,- maar toch. Er komt toch modder/zand op hè!

DeWitte

topic gesplitst en verplaatst

on-topic: iemand interesse in een gezamenlijke aanhanger?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ben wel geïnteresseerd in wat dat gaat kosten. Wie weet krijg ik Sas wel overtuigd
van de geweldige mogelijkheden met zo'n ding, zeker nu ze dadelijk zelf ook rijdt!!  :yes6rs:

Desmo-devil

Heren ik heb er nog een staan, en ik wil die best uitlenen dus ik hoor het wel.

Timeeh

Citaat van: Desmo-devil op 18 november, 2009, 10:31:28
Heren ik heb er nog een staan, en ik wil die best uitlenen dus ik hoor het wel.


Kiek ns aan...  :lol:
nu nog n reden vinden om m te gaan gebruiken! haha