wat gaan we doen met MFL nieuwjaarsborrel?

Gestart door DeWitte, 08 december, 2009, 19:38:23

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Wie heeft er een goed idee om deze keer in Januari (2010) met z'n allen gaan doen als MFL nieuwjaarfeestje? Vorig jaar Sittard zijn we naar de Mexicaan geweest en daarna naar cafe de buren. Jaar daarvoor Maastricht naar de Italiaan? Daarvoor in Heerlen naar de Joegoslaaf.

Dus wat gaan we in 2010 in Januari doen? Ook de nieuwelingen gevraagd dus........... :yes6rs:

hieronder ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

La Casa  :worship-cool: Valkenburg en daarna evt een kroeg in
KTM SMT 2011

crazy j

living the life the way it comes

Timeeh

Nog nooit daar gegeten. Alleen ns op bezoek geweest na openingstijden! :D

B-Witch

In Valkenburg weet ik niets,
Sittard en Heerlen vond ik voor herhaling vatbaar, Maastricht niet zo  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

La Casa is leuk, wel niet echt bijzonder imo, maar wij gaan toch mee, al gaan we naar de frieteboet of die hanenbar daar. :mrgreen: Valkenburg is wel gezellig, kroegen zat ook. (welke is de beste? qua muziek ook?)

Zullen we weer de 3e zaterdag in Januari prikken, is traditie zo ongeveer. De 16e dus? :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 08 december, 2009, 20:17:36
La Casa is leuk, wel niet echt bijzonder imo, maar wij gaan toch mee, al gaan we naar de frieteboet of die hanenbar daar. :mrgreen: Valkenburg is wel gezellig, kroegen zat ook. (welke is de beste? qua muziek ook?)

Zullen we weer de 3e zaterdag in Januari prikken, is traditie zo ongeveer. De 16e dus? :D

is maar een idee meer ideeen zijn welkom
KTM SMT 2011

Busaberke

Valkenburg is wat mij betreft prima, de plaats delict maakt mij niet zoveel uit.
Maar 16 januari kan ik niet, dan heb ik reeds een feest met aansluitend een delirium gepland.  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

16 Januari is ook voor mij een gereserveerde datum, bruiloft in Maastricht :-X, aansluitend feest in de Bonbonniere (moet nog een smoking huren, of heeft iemand van jullie er een (ik ben 182 cm en 88 kg))
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Valkenburg klinkt goed, al hoeft dat wat mij betreft niet bij La Casa te zijn.
De Griek (Delphi) is ook lekker en de Spanjaard (Gaudi) is ook lekker (en all you can eat  :mrgreen:)

Stappen zou ik zeggen; dat zien we dan wel aangezien het best kan zijn dat ergens niks te doen is of het juist stampevol is.
Buiten de poort, op het Grendelplein dus, liggen genoeg kroegn waar de muziek niet zo hard staat dat je niks meer kunt vertellen of waar je tegen elkaar aan geperst staat.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Spanjaard lijkt mij ook wel wat, ben ik nog nooit geweest.
Datum is voor mij iig goed  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

La Casa is best goed, eens met het oude werk geweest... daarna zijn de herinneringen niet meer chronologisch :roll: Van daaruit kun je in een keer Pub Henry inrollen, goede muziek en goed bier, Brand en Erdinger, meer heeft een mens niet nodig :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Busaberke

Heb net ook nog de 23e januari ingepland, dus ALS er met data geschoven wordt, prefereer ik 30 januari.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009