wat gaan we doen met MFL nieuwjaarsborrel?

Gestart door DeWitte, 08 december, 2009, 19:38:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Kijk het zit zo, alle jaren dat wij een nieuwjaarsborrel georganiseerd hebben, zijn we gewoon naar een restaurant gegaan en ieder heeft gewoon besteld vanaf de kaart, gewoon wat hij/ zij wilde.
Laatste jaar hebben we het anders gedaan omdat het restaurant het anders niet gemanaged kreeg (te klein, met te weinig keukenpersoneel)
Laat maar lekker lopen, er is gereserveerd, en een beetje restaurant kan dat best aan.
Het hoeft ook niet te zijn van: snel ff eten en wegwezen, we hebben toch alle tijd???
En natuurlijk, de rest mag gewoon zeggen wat ze willen, graag zelfs  ;)

You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 28 december, 2009, 21:38:44
Kijk het zit zo, alle jaren dat wij een nieuwjaarsborrel georganiseerd hebben, zijn we gewoon naar een restaurant gegaan en ieder heeft gewoon besteld vanaf de kaart, gewoon wat hij/ zij wilde.Laatste jaar hebben we het anders gedaan omdat het restaurant het anders niet gemanaged kreeg (te klein, met te weinig keukenpersoneel)
Laat maar lekker lopen, er is gereserveerd, en een beetje restaurant kan dat best aan.
Het hoeft ook niet te zijn van: snel ff eten en wegwezen, we hebben toch alle tijd???
En natuurlijk, de rest mag gewoon zeggen wat ze willen, graag zelfs  ;)


Niet dat je nu denk dat ik het ff anders wil he, maar ik organiseer niks hier mij werd alleen gevraagd te reserveren omdat ik er vaker kwam voor de rest is het ook in jullie handen verder jullie zijn de crew.....
ik heb nl alleen vorig jaar meegemaakt ..
ik heb alleen een en ander nagevraagd en kaart het aan verder niks.......
KTM SMT 2011

DeWitte

is ok Gaston, goed geregeld/gereserveerd, dank U :worship-cool:. Laten we afspreken dat iedereen daar terplekke besteld? Hoe laat trouwens daar is gereserveerd?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 29 december, 2009, 06:00:31
is ok Gaston, goed geregeld/gereserveerd, dank U :worship-cool:. Laten we afspreken dat iedereen daar terplekke besteld? Hoe laat trouwens daar is gereserveerd?
19.00 uur kan evt nog omgezet worden als het echt te vroeg zou zijn heb aangehouden wat eerder gezegd werd
KTM SMT 2011

DeWitte

19uur wat mij betreft prima,

aanmelden kan nog steeds, dus doe het snel als je er nog niet bij staat!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 29 december, 2009, 09:20:59
19uur wat mij betreft prima,

aanmelden kan nog steeds, dus doe het snel als je er nog niet bij staat!
gaat crash alleen mee of met partner ??
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Ik bestel ook liever van de kaart.  :yes6rs:
En mijn ervaring met de tapas schotel is dat je een grote schaal krijgt met veel schoteltjes en kommetjes, maar dat er inhoudelijk (te) weinig op ligt. Tapas zijn niet voor niets bedoeld als tussendoor hapjes om de honger te stillen.

Maar goed, ik deel alleen mijn ervaring over La Casa. Doe mij maar een flink stuk vlees  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

R-yen


DeWitte

update>

-Gassie en Ms
-Dwars en Ms 
-Timeeh en Ms
-Crazy J
-Motzypaldi en Ms
-Suzukigirl   
-Suzuki Limburg en Suzuki-Babe
-Steefke en Ms
-Yzf-Ron
-CrashBandicoot (per sms)
-QuatroFrits en Ms
-Busaberke
-Ryen en Liekje


21 definitief tot nu toe  :worship-cool:  wie nog meer? komop snel aanmelden

weet iemand (gaston of rik bijv.?) daar een leuke kroeg met muziek waar we daarna nog terecht kunnen in ValkeberG? Ik wil wel dansen als de dames gaan zuipen  :mrgreen: :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ben al een tijdje niet meer uitgeweest in valkenburg maar bonneparte is volgens mij wel leuk of pub henry misschien ik denk dat yvil dat beter weet of rik
KTM SMT 2011

crazy j

kroegen genoeg in de grote straat

maar ik denk dat je bij bonne parte of pub henry wel goed zit
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Er zijn inderdaad genoeg kroegen. In de grote straat is het meestal afgeladen vol en kom je met een groep dus niet binnen of je staat allemaal op een hoopje.
Er zijn ook genoeg kroegen op het Grendelplein, waar het doorgaans iets rustiger is en de muziek niet zo hard staat dat je elkaar niet kunt verstaan. Maar bij Bonnapart of Pub Henry zit je volgens mij ook wel goed.
Van mij hoeven we in ieder geval niet ergens heen waar de muziek zo hard staat dat je tegen elkaar moet schreeuwen of waar je je plekje moet verdedigen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

Citaat van: SuzukiLimburg op 05 januari, 2010, 19:35:01
Er zijn inderdaad genoeg kroegen. In de grote straat is het meestal afgeladen vol en kom je met een groep dus niet binnen of je staat allemaal op een hoopje.
Er zijn ook genoeg kroegen op het Grendelplein, waar het doorgaans iets rustiger is en de muziek niet zo hard staat dat je elkaar niet kunt verstaan. Maar bij Bonnapart of Pub Henry zit je volgens mij ook wel goed.
Van mij hoeven we in ieder geval niet ergens heen waar de muziek zo hard staat dat je tegen elkaar moet schreeuwen of waar je je plekje moet verdedigen.

:stupid: moet wel gezellig blijven 
KTM SMT 2011