Go beyond, de nieuwe supertenere

Gestart door DeWitte, 31 december, 2009, 06:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte



"Als u op zoek bent naar een intelligente en avontuurlijke motorfiets die absoluut alles aan kan, zoek dan niet verder en stap op de nieuwe Super Ténéré. We hebben een imposante paralleltwin ontwikkeld, gebruikmakend van 270 graden krukas-technologie die een ongeëvenaard vermogen, koppel en tractie biedt en een onderhoudsvrije cardan-aandrijving. Perfect voor de extreme situaties die zich tijdens het avontuur voor kunnen doen. De nieuwe Super Ténéré is zeer geavanceerd om zo een optimale mechanische performance te geven, alsmede een uitstekend rijdersgevoel voor de berijder. Dat is waarom u ons Yamaha Chip Controlled Throttle-systeem (YCC-T) op de nieuwe Super Ténéré terug vindt, met traction control om het vertrouwen op elk wegoppervlak te behouden. De motor is ook uitgerust met high-tech ABS, evenals ons Unified Brake System (UBS), dat de voor- en achterremmen aan elkaar linkt voor extra rijcomfort. Uitgerust met genoeg intelligentie om zich aan elke situatie – all- en off-road – aan te kunnen passen."

bron Yamaha
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

 :thisthreadisworthlesswopics:
veel gelul, maar laat dat ding nou eens zien :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

#2
Persoonlijk vindt ik de XT660Z Ténéré mooier!!


God Forgives, I Don't

DeWitte

Citaat van: Joepie1958 op 31 december, 2009, 15:48:51
veel gelul, maar laat dat ding nou eens zien :twisted:

idd, ze zijn de spanning flink aan het opvoeren bij Yamaha, ik heb nog geen echte foto ervan gezien op internet. Ben ook als oud-super Tenere 750 eigenaar ook hardstikke benieuwd  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

dat zijn gefotosjopte 660 tenere's, zoals je bovenaan dit topic ziet heeft de 1200 zeker al dubbel koplampen. Ik persoonlijk denk wel dat ie dat hoekige design mee krijgt, maar significant anders zal zijn dan de 660. Waar is anders het geheimzinnige gedoe van Yamaha voor nodig? Maar goed dat is mijn gedachte erachter.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

estebleef (gefotosjopte?) beelden van de 1200 tenere, ik vin um zo zeer VET en geslaagd. Zeker in de vele gedaantes waar in ie te krijgen is, als dit filmpje op waarheid berust (ik twijfel nog :yes6rs:)

http://www.youtube.com/watch?v=j-3comFtE_0
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joepie1958

(jaloers-mode aan)dat is nou een pekel-fiets(jaloers-mode uit)
Op die manier zou je zo maar aan een yamhamam gaan denken :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Op www.yamaha-motor.nl/super-tenere  zal op 24 februari aanstaande om 20.00 uur een exclusieve video-opname van de nieuwe Super Ténéré te zien zijn, samen met gedetailleerd beeldmateriaal en productinformatie. Voor de harde kern van avonturiers zullen wij ook onthullen hoe u vóór de zomer al op de nieuwe Super Ténéré kunt rijden.
Op 25 februari aanstaande valt het doek dan echt. Op de 'Turkish MotoPlus Motorcycle show' in Istanbul - de 'Poort naar het Oosten' genoemd en de Culturele hoofdstad van 2010 - zullen we de nieuwe Super Ténéré officieel onthullen. Een motorfiets die u naar de meest exotische en verste hoeken van onze aardbol zal brengen. Maar maakt u zich geen zorgen, ook als u ons niet op de 'Turkish MotoPlus Motorcycle show' kunt bezoeken, krijgt u de kans om de nieuwe Super Ténéré in het echt te zien. Op diverse motorbeurzen door heel Europa zal de Super Ténéré in het voorjaar te bewonderen zijn.

En als u zich nog niet heeft geregistreerd voor de Yamaha Super Ténéré nieuws updates, doe dat dan alsnog. Zo bent u ervan verzekerd dat u een e-mail ontvangt zodra er meer informatie beschikbaar is.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Gemiste kans voor Yamahama om dat ding niet al in Utrecht te introduceren :D
De enige yamaha tot nu toe hier in huis was een keyboard :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.