Weekendje weg editie 2010

Gestart door Varaderos, 18 januari, 2010, 20:30:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Niet zo veel animo..recessie ? of een te drukke agenda zoals ik.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: YZF_Ron op 14 juni, 2010, 15:39:50
Niet zo veel animo..recessie ? of een te drukke agenda zoals ik.

Niks recessie, geen animo dat mss,
te drukke agenda????
Geloof ik ook niet, allemaal onder de duim bij de vrouw zekers :rofl: :rofl: :rofl:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Erg genoeg moet ik je hierbij geen gelijk geven...heb echt veel te veel te doen komende weken/weekenden en er zal maar weinig tijd overblijven om te rijden.

Als er geen animo is.... waardoor dan ? Vaak melden mensen zich aan als ze zien dat er meerdere mensen zich aanmelden..kuddegedrag :mrgreen:

Mischien idd verplaatsen tot na de bouwvak
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik neig nog eerder om helemaal niet meer mee te gaan als het met zoveel domme breuzel moet :roll:. Maar goed dan dan is de animo wellicht wel weer hoger als ik thuis blijf ;)? 2 vliegen.........  :yes6rs:

iig ga ik mij niet verdedigen omdat mijn agenda te druk is of wat dan ook.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#49
Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2010, 09:04:40
ik neig nog eerder om helemaal niet meer mee te gaan als het met zoveel domme breuzel moet :roll:. Maar goed dan dan is de animo wellicht wel weer hoger als ik thuis blijf ;)? 2 vliegen.........  :yes6rs:

iig ga ik mij niet verdedigen omdat mijn agenda te druk is of wat dan ook.



Snel op de teentjes getrapt, dweerske? :mrgreen:  Het is nu eenmaal moeilijk om iets te organiseren met een groep! Om iedereen op één lijn te krijgen, en voor iedereen goed te doen.(en geloof mij, ik kan het weten) Wat betreft agenda.....tja die veranderen snel, als ik kijk naar mijn eigen.... Ik ben voornemes elk jaar een aantal keer met mijn wederhelft  met de motor een weeknd weg te gaan(het mfl weeknd was ook de bedoeling) echter wat is de praktijk.....dit jaar geen enkele keer weg geweest(wel samen gereden gelukkig) kwam elke keer wat anders tussen. Dus wat heb ik geleerd mbt organiseren weekendjes weg......Laaaaaaaaang op voorhand plannen, niet veel openlaten voor discussie, van te voren opgeven en!! betalen!!. Dit tervoorkoming van die gasten die meegaan, maar op het laatste moment afzeggen omdat ze moeten werken, de hond is verkracht, last van aambeien hebben enz.enz. je kent ze wel :yes6rs:
God Forgives, I Don't

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2010, 09:04:40
ik neig nog eerder om helemaal niet meer mee te gaan als het met zoveel domme breuzel moet :roll:. Maar goed dan dan is de animo wellicht wel weer hoger als ik thuis blijf ;)? 2 vliegen.........  :yes6rs:

iig ga ik mij niet verdedigen omdat mijn agenda te druk is of wat dan ook.



Pfff wat kan jij slecht tegen een beetje geouwhoer.. :shock:
Nu is het eens iemand anders die een grapje maakt, en jij voelt je meteen weer aangevallen.
Al die keren dat jij weer eens lekker uit de hoek komt, en vooral vrouwonvriendelijk, dan moet zeker iedereen dat leuk vinden
Iig, reageer ik daar ook niet zo gepikeerd op. :roll:

weet je wat, regel dat weekendje maar zelf, ik doe iig niet meer mee.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

dames en heren doe dat ff via PM elkaar wat afkatten  :whipping:
KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Gassie op 15 juni, 2010, 15:26:34
dames en heren doe dat ff via PM elkaar wat afkatten  :whipping:

waar bemoei jij je nu weer mee..  ;)
:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

#53
Citaat van: Gassie op 15 juni, 2010, 15:26:34
dames en heren doe dat ff via PM elkaar wat afkatten  :whipping:



Niet via PM !! he,he word het eindelijk gezellig hier! :mrgreen: hypocrite
God Forgives, I Don't

Mounty

Chips...check
Bier...check
:mrgreen: niet via PM want dan moet ik het bier en chips weer wegzetten.. :mrgreen:

Nee, ik bedoelde mijn post iig niet verkeerd, wil alleen zeggen: 
...dat er vaak dingen in mijn agenda moeten schuiven voor belangrijkere dingen. Prioriteiten stellen heet dat.
...dat er al vanaf het begin maar een paar mensen meegingen, mischien (en zo zie ik ook op andere fora) wachten sommigen totdat er een leuk groepje is waarmee ze een weekend willen doorbrengen. Niet dat ze geen weekend met de al aangemelde gasten zouden willen doorbrengen..

en dan nog: Als we hier niet onze mening kunnen zeggen/schrijven dan kunnen we beter niks meer schrijven...stel iemand trekt het zich aan.

Kom op heej, laten we het gezellig houden en rieje zonder die zever maar wel met de nodige dosis humor.

mmm ben net veertig geworden, word ik nu verstandiger ? :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

ik ga altijd met de vrouw  :yes6rs:

tis m'n enige vriend  :rofl: :rofl: :rofl:

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 juni, 2010, 15:37:17
Citaat van: Gassie op 15 juni, 2010, 15:26:34
dames en heren doe dat ff via PM elkaar wat afkatten  :whipping:

waar bemoei jij je nu weer mee..  ;)
:mrgreen:
:whipping: kssst jij mij niet erbij betrekken he  :nana9oi: trouwens ik bemoei me er lekker toch mee
maar als dwars niet meer reageerd zijn we gauw klaar met het bier en de chips  :overkill:
KTM SMT 2011

DeWitte

alles lijkt me gezegd en het bier is op.  :yawn:

slotje??

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2010, 21:24:55
alles lijkt me gezegd en het bier is op.  :yawn:

slotje??




En weer helemaal met je eens, wijn en borrelnootjes zijn ook op  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

idd..slotje erop. En mocht er animo zijn om later nog een weekendje te plannen kan er ja een nieuw topic geopend worden zonder dat gebreuzel en geauwehoer....

Wie was hier nu de mod ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009