Een nieuwe site over de Racehelden van weleer o.a.

Gestart door Road Racing Tonnie, 04 februari, 2010, 15:39:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Voor ruim 5 jaar terug ben ik begonnen met het ventileren van raceverhalen op een Limburgse site, (LRT)
en dat is nogal uit de hand gelopen, gezien de omvang, en werdt het tijd om te gaan verhuizen, door div oorzaken.
Sinds vandaag een eigen site, waar alleen maar kan worden geventileerd hetgeen ons zo dierbaar is.
Kijk maar eens bij www.deraceheldenvanweleer.nl
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik heb een en ander gevolgd... Blij dat het jullie gelukt is. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Allereerst van harte proficiat met dit initiatief Tonny!
Ik hoop dat dit forum je alle gewenste mogelijkheden biedt om met gelijkgestemden je passie te kunnen delen, zonder de inmenging van een stel onverlaten.
Maar tegelijkertijd hoop ik dat je je vrienden in het zuiden niet vergeet!
Ik heb me i.i.g. als gebruiker aangemeld, ben benieuwd of de arbitragecommissie mij toe gaat laten ...
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: Busaberke op 04 februari, 2010, 22:04:08
Allereerst van harte proficiat met dit initiatief Tonny!
Ik hoop dat dit forum je alle gewenste mogelijkheden biedt om met gelijkgestemden je passie te kunnen delen, zonder de inmenging van een stel onverlaten.
Maar tegelijkertijd hoop ik dat je je vrienden in het zuiden niet vergeet!
Ik heb me i.i.g. als gebruiker aangemeld, ben benieuwd of de arbitragecommissie mij toe gaat laten ...

Beste Robert, ik zal mijn ECHTE vrienden in het Zuiden nooit vergeten, (we gaan nog wel een keer Quad rijden he)
Jij bent ook met vlag en wimpel geslaagd, als nieuw lid.
Ja Robert, in feite is het heel erg triest, maar helaas, is dat schijnbaar de tegenwoordige tijd, ruim 5 jaar is best wel een lange tijd, maar we waren een prooi aan het worden, die hoe dan ook vernietigt moest worden.
Verder :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Gaaf Tonnie,

Kun je eindelijk je ei kwijt zonder dat je je in hoeft te houden.  :worship-cool: Ik heb me ook aangemeld kan ik mijn geschiedenis weer een beetje ophalen :mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: Steefke™ op 05 februari, 2010, 08:30:06
Gaaf Tonnie,

Kun je eindelijk je ei kwijt zonder dat je je in hoeft te houden.  :worship-cool: Ik heb me ook aangemeld kan ik mijn geschiedenis weer een beetje ophalen :mrgreen:

Mijn dank is groot.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********