gestolen Electra Glide Maastricht

Gestart door De Sjeng, 21 januari, 2010, 08:25:16

Vorige topic - Volgende topic

Joepie1958

Harley-Davidson zucht onder crisis
MILWAUKEE (AFN) -  De Amerikaanse motorfietsenfabrikant Harley-Davidson gaat nog steeds gebukt onder de economische crisis. Het bedrijf leed over het vierde kwartaal van 2009 een verlies van 218,7 miljoen dollar tegen een winst van 77,8 miljoen dollar een jaar eerder.
Bron: De Telegraaf

Ze zullen toch niet zelf.................. :?
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 21 januari, 2010, 08:25:16
mijn grootste nachtmerry is waargeworden!!! harley uit de garage gestolen!!!

Tjesus Maurice, dat zwaar kloten zeg !! :evil: Wat een schorriemorrie loopt er toch rond!!
Ik zal mijn ogen open houden of ik ergens iets zie of hoor. Ik ken je motor, dus die valt me gelijk op.
Tja, van die dagwaarde wordt je uiteraard niet blij, gezien het bouwjaar van je bike.
In elk geval sterkte met de afhandeling  :yes6rs:

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

pff Maurice dat is zwaar klote, die gasten zou je toch een keer in de handen moeten krijgen'
het is zaak om er zoveel mogelijk bekendheid aan te geven via internet, ik bedoel het is toch een opvallende motor, mss dat iemand
ergens wat hoord of ziet, ik zal iig mijn ogen goed open houden overal. Sterkte er mee

@Nippon

:evil: gaat lekker zeg

wat moet je nog meer doen :shock: betonblokken voor de deur leggen
je harly op zolder takelen :roll:

Die zie je niet meer rondrijden, die worden gejat om te versnipperen
bij mij 2 deuren verder hebben ze een antieke porche uit de garage gejat  :shock:
van dat type rijden er minder dan 10 van in Nederland ook die is doelbewust gejat om te versnipperen
ze vermoeden dat de dieven op de clubsite is gaan "creatief winkelen"  :-X

ik moet eens kritisch naar mijn garagedeur kijken  :?

De Sjeng

Ik denk dat mijn Harley periode definitief afgelopen is,het verzekeringsgeld is niet genoeg voor een vergelijkbare harley. En geen middelen om eventueel te gaan bijbetalen. Ik weet wel als ik mij ooit nog eens kan veroorloven om een harley te kopen, veranker ik hem aan de vloer of muur. En laat een gps monteren. en een alarm op de garage waar de gehele wijk kan van meegenieten. Een garagepoort met politiekeurmerk word nu gemonteerd.
De dieven realiseren zich niet wat ze een mens aandoen met z'n diefstal, mijn leven draaide rondom die harley(club, vakanties, kleding)
God Forgives, I Don't

B-Witch

Ik vind het zowiezo niet normaal dat een verzekeraar niet uitbetaald naar waarde van vergelijkbare motoren of auto's.
Dagwaarde ligt altijd al onder de vrije verkoopwaarde.
Misschien een domme vraag:
Kun je niets claimen op de inboedel verzekering?
Je motor stond toch binnen! afgesloten?
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

Jawel, Helm, handschoenen, kaarten, sjaal, tomtom lader, enz maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik ga niets opgeven wat niet weg is. Is ook een vorm van diefstal.
God Forgives, I Don't

B-Witch

Citaat van: De Sjeng op 23 januari, 2010, 09:00:30
Jawel, Helm, handschoenen, kaarten, sjaal, tomtom lader, enz maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Ik ga niets opgeven wat niet weg is. Is ook een vorm van diefstal.

Gelijk heb je, zou niet erg netjes zijn om de verzekering te tillen om je eigen verlies aan te vullen.
Erg zuur allemaal, ik hoop dat je snel weer de mogelijkheid hebt om een andere Harley aan te schaffen  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

je kunt verankeren wat je wil, (2)auto's voor de poort zoals bij mij maar als ie weg moet gaat ie weg. Vast van overtuigd.  :yes6rs: Tuurlijk je kunt het ze lastig maken, maar meer echt niet. Wel een tip, laat een zeldzaam exemplaar (auto/moto of schilderij bijv) taxeren en dan wel ook tegen die taxatiewaarde (is wel duurder, dan gewone verzekeringspremie uiteraard) verzekeren.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

220 volt erop zetten , we zullen ze krijgen verdomme

SuzukiLimburg

Tegenwoordig wordt bij diefstal niet meer gekeken naar dagwaarde, maar naar marktwaarde. Heb het nu 2 keer meegemaakt, zowel met de motor (gestolen) en de auto (totall loss buiten eigen schuld).
Ik raad je aan om vergelijkingsmateriaal te zoeken op marktplaats en andere sites en deze als argumenten aan te voeren.
De schade-expert zal waarschijnlijk een afspraak met je maken om over de motor te praten (indien nog niet gebeurt) en zal je vervolgens bellen met een bod. Het is dan aan jou om te onderhandelen en te beargumenteren waarom je er wat voor wil hebben. Besef dat de prijs die hij noemt niet per sé de prijs is waar je mee akkoord moet gaan. Eventueel kun je het bod afwijzen en vragen voor een second opinion.
Dus misschien geeft je dat toch nog een beetje hoop op een nieuwe Harley.

Overigens weet ik dat de motor waarschijnlijk in Aken in een loods staat. Jaar of wat geleden is de Harley van een Duitse kennis gestolen op het 3-landenpunt in Vaals. Na wat telefoontjes in bepaalde circuits bleek dat het om een gewapende bende uit Duitsland. Politie weet hier volgens alles van maar durft/kan niet ingrijpen.

De motor kan je vergeten, maar je kunt wel hopen op een mooie nieuwe.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 23 januari, 2010, 18:01:28

:shock: 220 ??  :shock:

Waarom maar zo weinig ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Citaat van: QuattroFrits op 24 januari, 2010, 10:28:44

:shock: 220 ??  :shock:

Waarom maar zo weinig ??

ze moeten wel nog leven als ik ze vind, ik wil er zelf ook nog lol aan hebben

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 24 januari, 2010, 10:36:59
Citaat van: QuattroFrits op 24 januari, 2010, 10:28:44

:shock: 220 ??  :shock:

Waarom maar zo weinig ??

ze moeten wel nog leven als ik ze vind, ik wil er zelf ook nog lol aan hebben

:oops: Sorry, even niet aan gedacht, maar 220% met je eens.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Ze hebben mij geleerd dat het voltage niet zo van belang is, maar dat het amperage belangrijk is als je iemand een flinke klap wil geven.
Anyway, het zou mooi zijn als je zo iemand inderdaad eens even onder vier ogen kon 'spreken'  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!