Hoofdmenu

filerijden

Gestart door The Dominator, 24 oktober, 2005, 08:37:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

al vaker een onderwerp van gesprek geweest en zal altijd een grijs gebied blijven, maar file rijden, hoe doe jij het......

heb me vanmorgen weer mateloos zitten ergeren op de motor, in de regen tussen de file door achter een paar mannen die met hun motoren met koffers net niet genoeg durven doorrijden omdat ze bang zijn met hun koffers. maar wel met gevaarlichten aan ertussen blijven rijden en niet opzij gaan waar mogelijk.  :twisted:

en dan nog, gevarenlichten aan tussen de file?? ik doe het bewust niet! er is in mijn opzicht geen gevaar dus ook geen noodzaak om deze aan te zetten (sterker nog, hier in Belgie mag t officieel niet eens) en daarbij in slecht weer wordt je mateloos afgeleid (bv als je net zoals ik vanmorgen 40km tussen de file inzit) en tevens wordt de zichtbaarheid van je remlicht een stuk minder..........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

altijd met gematigde snelheid  :twisted:  zoals ik alles doe he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ook ik doe het gematigd.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Ik rij ook met gematigde snelheid tussen de file door. Maar ik herken hetgeen Haya schrijft wel en dat is uitermate irritant. Soms staan ze dan gewoon stil... :?  En ik heb trouwens dan niet de alarmlichten aan.

DeWitte

is trouwens in Frankrijk verboden tegenwoordig op straffe van 135,- pleuro :cry: en nog sterker buitenlanders betalen meer :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ow ?

Dan wil ik wel eens zien hoe men dat op de périférique gaat handhaven.
Daar scheurt zelfs de motorpolitie als gekken door de files, zonder op een krasje meer of minder te letten.
Maarja, die mogen dat natuurlijk weer wel hè ?!?!?!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Busaberke"Ow ?

Dan wil ik wel eens zien hoe men dat op de périférique gaat handhaven.
Daar scheurt zelfs de motorpolitie als gekken door de files, zonder op een krasje meer of minder te letten.
Maarja, die mogen dat natuurlijk weer wel hè ?!?!?!

:stupid: inderdaad.

Ik probeer het op gemak te doen en mijn lijn te houden zeg maar. Maar bij de Geusselt heb je van die eikels die er niet mee zitten om iedereen op te houden omdat ze er zogenaamd te laat 'achterkomen' dat ze de veeldrukkere middenbaan moeten hebben en vervolgens zo druk bezig zijn met een gaatje te vinden tussen de auto's die hun er eigenlijk niet tussen willen laten omdat zij wel braaf hebben gewacht. Die eikels ga ik dus rechts voorbij waardoor het een beetje een kriskros slingerpartijtje wordt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Op het achterwiel tussen de auto's door...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"is trouwens in Frankrijk verboden tegenwoordig op straffe van 135,- pleuro :cry: en nog sterker buitenlanders betalen meer :?


ik meen in deutsland auch  :oops:

Ace

Met gematigde snelheid(soms wat minder gematigd)Zolang mijn spiegels er door kunnen kan alles erdoor.
Zeker met mooi weer houd ik er ook rekening mee dat de een of andere gek die je niet gezien heeft zijn portier open gooit.

Desmo-devil

Flink aanrijden, voor de file vol op de motor afremmen, autoramen gaan dicht en de auto's gaan verschrikt op zij. Gas er weer op. Bij een langere file bovenstaande een paar keer herhalen.
Loud pipes saves lives geld zeker in een file.

Desmo-devil

Het mooiste blijft natuurlijk een file in een tunnel.....................

Mounty

Rustig aan erdoorheen en als net te weinig plaats rustig wachten....iig niet opdringen etc..
Sommige auto bestuurders gaan extra krap rijden zodat je er niet tussen kan..anderen (zoals ikzelf als ik in file sta met koekblik) geven de motoren meer ruimte..

dus..kan ik erdoor dan doe ik dat en anders blijf ik gewoon met de file meerijden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Rookie

"als een mak schaapje achter de file aanhobbelen"

Sta alleen maar met het koekblik in de file zo'n 10 uur per week dus weinig keus :evil: . Alleen bij sluiproutes ben ik pleite.